hardrocxsludge Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Hallo . Driver å bygger om 320 coupen min med 2,8 liters motor, å kom plutselig til å tenke på bremsekraftforsterkeren . er denne større på 2,8 litern ? i og med at det er betraktelig større bremser på 328 . Eller vil det gå an for meg å bruke den som sitter i coupen min fra før av ? Mvh Joakim
E30-328 Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Kan ikke svare om det er forskjell, men jeg har en BKF fra 328
hardrocxsludge Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Saken er den at bilen har rattet på høyresiden, er litt usikker på om dette er likt men i teorien oppi hodet mitt skulle det vel egentlig stemme ganske bra !
Lars89 Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Ulikt delenr på forsterker på høyre og venstrestyrt, men er samme for aller motorene.
hardrocxsludge Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Ulikt delenr på forsterker på høyre og venstrestyrt, men er samme for aller motorene. DVS at jeg kan bruke bremsekraftforsterkeren som er fra 320 oprinnelig da ? For jeg har jo denne i bilen !
hardrocxsludge Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Det stemmer! Takk for svar : -)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå