Sokki88 Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Ja,nå har noen kontaktet meg og har lyst til å kjøpe cd-spilleren min fra min E36. Men hva burde jeg ta av pris? Da den rett og slett er unik for bilen. Mener nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 tusenlapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Solgte akkurat min orginal spiller for tusen helt ok pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Drømmen er å kunne få bruke original spiller men at jeg kan beholde det jeg har bygd i bilen men ikke nok utganger eller noe desverre og den leser ikke godt brente cder :S Den leser men alikevel så kan den lese enkelte cder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Send meg et par bilder på pm eller epost. Jeg kjøper den om den ser ok ut. Epost: endrehaande(at)hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Vi får se hehe kan hende jeg vil beholde den selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå