YearPlaze Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 holdtpå og teste ut noen greier på bilen min og endte da med og trykke på ca alle knapper i hele bilen! plutselig oppdaget jeg at det var 35 grader ute! merkelig tenkte jeg når sist gang jeg skjekket var der minus og snø ute! såg da at det stod f i stede for celsius! har instruksjons bok på fransk så jeg klarer ikke å tyde det! noen som vett hva jeg skal gjøre for og få det til bake igjen! bilen det er snakk om er en 00- mod e39! mvh Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 trykk på en av de to "pinnene" i speedometer huset ditt..Den ene er til trippteller og den andre er til F eller C temp..Du vil og bytte gradene i klimakontrollen din samtidig. Geir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 har prøvd d! men hos meg er den enne til trippteller og den andre til kjørecomputer! men finner ikke noe der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 hmm..prøv å vri den pinnen til kjørecomputeren din lett til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Her er manual for E39 i pdf formate. http://www.bmwtips.com/ownersmanuals/manuals.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Har du BC knapp??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Her er fra manualen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 takk for svar! skal ut og få fikset det i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå