kristofferbmw Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Mye skal du ha for motor, coil, lmm,eksos??
Gjest atlis Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Jeg trenger, fronplate, venstre vangedemper ( kan ta begge 2 om du vil bli kvitt ) , Panser om det er rustfritt, LMM, Grillramme med nyrer. Og starter. Sett sammen en knall pris så pruter jeg på den så ordner vi ett eller annet vettu, Hehe. Bare send PM! Hilsen Atle !
Turtiss Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Har du m-listene enda? Hvilken kjørekomputer er det? Er displayene strøken?
BMW-mann Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 Har du m-listene enda?Hvilken kjørekomputer er det? Er displayene strøken? jeg har M-listene enda ja. har en enkel med klokke og ute temp. så vidt jeg husker så er den strøken. 4 år siden jeg hadde den i bilen så. hehe
BMW-mann Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Tar listene jeg vist du svarer på PM har sendt deg pm nå
BMW-mann Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Skrevet Februar 19, 2010 er eksosen orginal ? eksosen er orginal ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå