Gå til innhold

Elfeil 518i touring 94mod. m-42

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i kveld skjedde det noe rart med 518 min: Hadde akkurat blitt kjørt en times tid, så ble bilen stoppet i ca 15min. Etter dette ville den ikke starte selv om starteren gikk rundt samt følgende ting var døde: sentrallås;coupelys, men lyser om man setter knappen i on posisjon, vindusvisker/spyling både foran/bak, bakluke åpnere og stereo. Etter ei lita stund starta bilen igjenn og allt fungerte, men midt under kjøreturen slutta alle nevnte ting å fungere igjenn men motoren stoppa ikke. Så stoppa jeg bilen å ikke noliv igjen, men kom seg etter ei lita stund. Så med motoren i gang igjenn kjørte jeg til div. ting slutta å virke, så venta jeg med å stoppe motoren til allt fungerte igjenn og prøvde start å da gikk den med en gang. Så gadd jeg ikke drive mer med dette for i kveld, parkerte og stoppa bilen og da er den død igjenn.

Noen med gode tips forslag er jeg meget intressert. Kan jo være galt med et dårlig minuspunkt en plass, da pleier jo somregel 12v likestrømssystemer å klikke. Men hvor skal man begynne å lete?

På forhånd takk for svar om noen skjønner noe utifra mitt noe lange og frustrerte innlegg :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...