marararius Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Hei Jeg har en Pioneer-spiller med 1 linjeutgang på, og har en sub baki, med monoforsterker.. Har kjøpt nye 6*9" høyttalere til hattehylla nå, og tenkte å ha en forsterker på de også. Går det ann å splitte signalkablene på en måte bak i bagasjerommet, for å få koblet til begge forsterkerene? Og da må jo det samme gjøres med strømkabelen også.. Har 1 kondensator som jeg har på subben.. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Splitt signalet med Y-adaptere koster rundt 49,- for en kurrant kabel og du trenger 2stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Takk for svar. Går det samme med strømkabelen? Hvordan gjør jeg da, med kondensatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 da skaffer du deg en splitter boks. koster omtrent 49 kroner det og. eller du går ut til begge amp'ene etter kondensatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Fleste forsterkere har linje utgan inn og ut så da tar du bare ledning fra ut å videre til neste forsterker har den ikke det så er y-ledd ett alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Fant ut det, så gjorde det på mitt anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Bedre enn å kjøre 6*9erne på spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå