Vegard-E30 Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 har eit problem med at turtelleren og eco måleren ikkje virka! har sjekka sikring (OK), testa speedoet mitt i ein anna e30, og det virka.. noken som kan Guide meg gjennom problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 pump it up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flanders320i Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 sjekka telleren på svinghjulet? "selve måleren" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 som i en av svinhjulsfølerene? sjekka dei, for har hatt problem med start. og den ene var hol i sånn at kopartrådene stakk ut.. har turtelleren noke forbindelse med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flanders320i Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 som i en av svinhjulsfølerene? sjekka dei, for har hatt problem med start. og den ene var hol i sånn at kopartrådene stakk ut.. har turtelleren noke forbindelse med den? Vil tro det ja siden det er den som sender signal til turtelleren inni dashbordet.. har aldri vert borti problemet selv men de kan virke som en logisk løsning siden du sier kobbertrådene stakk ut av den ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flanders320i Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 som i en av svinhjulsfølerene? sjekka dei, for har hatt problem med start. og den ene var hol i sånn at kopartrådene stakk ut.. har turtelleren noke forbindelse med den? Vil tro det ja siden det er den som sender signal til turtelleren inni dashbordet.. har aldri vert borti problemet selv men de kan virke som en logisk løsning siden du sier kobbertrådene stakk ut av den ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 ok, får prøve igjen ikveld takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 turtelleren får vel signalet sitt fra ecu eller?... ikke egen giver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianvi Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 den får vel signal fra coilen så vidt jeg veit? hvertfall der jeg kobla min når jeg bytta motor i bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 noken fleire tips? eg bytta svinghjulsføler, og bilen starta lett no (var tungstarta før) men turteller virka fortsatt ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 opp med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 noken som veit kva farge det er på ledningen til turtelleren? og kor den går ifrå speedoet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå