Vegard-E30 Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 har eit problem med at turtelleren og eco måleren ikkje virka! har sjekka sikring (OK), testa speedoet mitt i ein anna e30, og det virka.. noken som kan Guide meg gjennom problemet?
Flanders320i Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 sjekka telleren på svinghjulet? "selve måleren"
Vegard-E30 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 som i en av svinhjulsfølerene? sjekka dei, for har hatt problem med start. og den ene var hol i sånn at kopartrådene stakk ut.. har turtelleren noke forbindelse med den?
Flanders320i Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 som i en av svinhjulsfølerene? sjekka dei, for har hatt problem med start. og den ene var hol i sånn at kopartrådene stakk ut.. har turtelleren noke forbindelse med den? Vil tro det ja siden det er den som sender signal til turtelleren inni dashbordet.. har aldri vert borti problemet selv men de kan virke som en logisk løsning siden du sier kobbertrådene stakk ut av den ene.
Flanders320i Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 som i en av svinhjulsfølerene? sjekka dei, for har hatt problem med start. og den ene var hol i sånn at kopartrådene stakk ut.. har turtelleren noke forbindelse med den? Vil tro det ja siden det er den som sender signal til turtelleren inni dashbordet.. har aldri vert borti problemet selv men de kan virke som en logisk løsning siden du sier kobbertrådene stakk ut av den ene.
Vegard-E30 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 ok, får prøve igjen ikveld takk for svar
DreRacing@ Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 turtelleren får vel signalet sitt fra ecu eller?... ikke egen giver
Stianvi Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 den får vel signal fra coilen så vidt jeg veit? hvertfall der jeg kobla min når jeg bytta motor i bilen min
Vegard-E30 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 noken fleire tips? eg bytta svinghjulsføler, og bilen starta lett no (var tungstarta før) men turteller virka fortsatt ikkje.
Vegard-E30 Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 noken som veit kva farge det er på ledningen til turtelleren? og kor den går ifrå speedoet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå