birken85 Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Heisann, kjapt enkelt spørsmål, Bilen min har m52 motor og coilene som står der er bremi coiler, men ser at både bosch og bremi står oppført som orginaldel på gs, vil det si at det er det samme om eg bruke bosch eller bremi? og om det har noe og si, hva er i såfall forskjellen? Mvh: Andrè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Begge har samme svakhet med overslag. Skal du bytte alle anbefaler jeg heller å kjøpe Høyeffekt coilene til bavarian autosport, de koster deg snaut 4000,- inklusive frakt og alle avgifter. Prisen er den samme om du kjøper via e-bay eller direkte på www.bavauto.com Jeg byttet til disse før jul og er meget fornøyd, mye bedre gassrespons og drag på lave turtall. Motor føles mye livligere over hele registeret og bruker mindre bensin. Legger ved ebay link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... &viewitem= Se bort fra det store bildet nede på siden det er til m54 motor, de ser ut som det øvre bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Samme hvilke coiler du velger, men pass på at du bestiller komplette coiler med mellomstykker. For hver produsent har forskjellig ohm motstand på mellomstykkene og det er nok ikek bra for coilen med for stor/liten motstand mellom coil og plugg. Har sett dette variere mellom 1,1MOhm og 1,8MOhm og dette er en vesentlig forskjell. Om du vil koste på høyeffekt coiler som nevnt over kan du godt gjøre det. Men de koster mer enn det smaker om du ikke er ekstra opptatt av motorens prestasjon og vil legge ekstra kroner i det. En standard coil med mellomstykke koster ca. 450kr uten frakt hos Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 okay takk for svar men eg må ærlig innrømme at eg finner ikke coiler til min e46 på koed.. det er garantert eg som er blind men hvor i faen er de:P kunne du sendt meg en link Olelink?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 okay takk for svar men eg må ærlig innrømme at eg finner ikke coiler til min e46 på koed.. det er garantert eg som er blind men hvor i faen er de:P kunne du sendt meg en link Olelink?? De ligger kanskje ikke i sortimentet deres, men søk dem opp på delenr i handelkurven deres: Velg og vrak av de to men ikke miks coil og mellomstykke fra forskjellig produsent. Bremi coil: 12131748018 Bremi mellomstykke: 12139067831 Bosch coil: 12131703228 Bosch mellomstykke: 12131740477 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Se der ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå