Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe...nei faktisk ikke....spurte dama om hun ville bli med på en liten tur til vinterbro for å joine bimmers....og hun sa seg enig og ville dit mot en forandring på en lørdagskveld..hmm...

Skrevet
hehe...nei faktisk ikke....spurte dama om hun ville bli med på en liten tur til vinterbro for å joine bimmers....og hun sa seg enig og ville dit mot en forandring på en lørdagskveld..hmm...

Hehe, det er ikke vær dag.. =p

Tenkte jeg drar ut en tur nå..

Så jeg ruller uttover nå.. :-) Kanskje vi sess?=D Kom bort til 7'ern, står vel sikkert inærheten der, svart tøy fra topp til tå idag.. =)

Skrevet
jeg var der 2215 med sjuern og en e60 og en e61....vi så EN e39 på plassen...så vi bare snudde og kjørte tilbake...bortkasta tur...

En time og 15 min for sent da :P

Skrevet
Meet førstkommende Lørdag 6.februar! Møtes ved Vinterbrosenteret klokka 21:00, så cruiser vi å lager liv

Var vel derfor de ikke var der :P De var ute og cruuuuisa :)

Skrevet

nå var jo ikke dette et reint bimmers treff heller da;) dessuten med disse treffa så kjører vi rundt, starter på vinterbo, så industrien på vinterbro, så nye shell'n, så drømtorp industri og s¨å farta vil til industrien på langhus ;) grunnen til at vi flytter oss er fordi polti følger etter og skal avbryte ;)

Skrevet
nå var jo ikke dette et reint bimmers treff heller da;) dessuten med disse treffa så kjører vi rundt, starter på vinterbo, så industrien på vinterbro, så nye shell'n, så drømtorp industri og s¨å farta vil til industrien på langhus ;) grunnen til at vi flytter oss er fordi polti følger etter og skal avbryte ;)

Stemmer det... Men turen gikk jo ned fra industrien ( Regnbuen ) på langhus, ned til Jet stasjonen, stod vel der i 10-15 min før et sted imellom 10-15 biler la oppover til Tryvann, for å kjøre der..

Gikk faktisk bra på Tryvann, ikke noe politi som avbrøt der.. :-D

Var vel ikke hjemme før i 2 tiden, da jeg måtte ta noen bilder av herligheten med Oslo i bakgrunn..

Et lite bilde..:-)

83hzl16g6vlq5kkrsn51.jpg

Skrevet

Var det dere som kom i samlet flokk inn på Ski Industri-område forrige helg, natt til søndag? Drev og trente for meg selv helt alene i natten, og ble litt overrasket når det plutselig kom masse folk. Fikk litt fast&furious-vibber da jeg så dere :lol:

Skrevet

aner ikke, jeg var ikke med forrige lørdag, men jeg var med før der igjen. og det blir et nytt treff til helga igjen med enda flere biler, telte ca 70biler på vinterbro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...