Sjøbuse Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 jeg var med. var mye biler før snuten jaget oss. ble bare mindre og mindre biler for hvert stopp.
wicky124 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 hehe...du holdt vel koken hele veien til fredrikstad?
Muztang289 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Nytt treff førsk kommende lørdag? =D Signer opp på den Prøv å kom til riktig tid denne gangen da Wicky? =p
Muztang289 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Kommer nog jag med Du som satt på med Sjøbuse igår?
Heib Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Kommer nog jag med Du som satt på med Sjøbuse igår? Jajemän.
Sjøbuse Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 hehe...du holdt vel koken hele veien til fredrikstad? jada. hehe. når vi var på tryvann var det bare 10 -15 biler igjen. når jeg stoppet hjemme i fredrikstad en time senere var det bare 1 bil igjen, meg. så jeg holdt på lengst hahaha
wicky124 Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 får se om jkeg blir med på neste..skal du på neste treffet?må nesten skaffe meg luftmassemåler...passer det fra alle 728 eller må det være en spesiell til mitt chassinr?
Tam Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Bilbøller må ta beina fatt ÅS: Flere titalls biler var samlet ved Vinterbro-senteret lørdag kveld. De skal ha bråket og sladdet så mye at de ble bortvist, for så å dukke opp i Kveldsroveien rundt klokken 21.30. Fire sjåfører fikk førerkortet beslaglagt. To av dem er fra Jevnaker og Ottestad. Det er ikke kjent hvor de to andre hører hjemme. Follo politiet satser tydligvis ressurser på dere......
noekult Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Hvis folk faktisk gidder å være litt voksne og gi faen i burning på offentlige p-plasser, og unngår forsøpling og ekstremt høy musikk, så er sjansene minst halvert for å bli bortvist hver jævla sted man dukker opp... Fatter at det er lett å la seg rive med, men... (Nå følte jeg meg gammel.)
Muztang289 Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Hvis folk faktisk gidder å være litt voksne og gi faen i burning på offentlige p-plasser, og unngår forsøpling og ekstremt høy musikk, så er sjansene minst halvert for å bli bortvist hver jævla sted man dukker opp...Fatter at det er lett å la seg rive med, men... (Nå følte jeg meg gammel.) Akuratt det du sier er jeg enig i.. Men, det trengs jo litt show på et slikt treff, så er jo bra noen lager noe liv, men JA, det finnes grenser.. Når vi var på Industrien på Regnbuen ( Langhus ) så synes jeg det er idiotisk at vi ikke fikk lov til å være der.. Er jo ingen som bor i nærheten der vel? Tror neppe det var noen på jobb der da også..
Sjøbuse Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 får se om jkeg blir med på neste..skal du på neste treffet?må nesten skaffe meg luftmassemåler...passer det fra alle 728 eller må det være en spesiell til mitt chassinr? nei. jeg kommer ikke. og vet desverre ikke noe om luft måler`n Bilbøller må ta beina fattÅS: Flere titalls biler var samlet ved Vinterbro-senteret lørdag kveld. De skal ha bråket og sladdet så mye at de ble bortvist, for så å dukke opp i Kveldsroveien rundt klokken 21.30. Fire sjåfører fikk førerkortet beslaglagt. To av dem er fra Jevnaker og Ottestad. Det er ikke kjent hvor de to andre hører hjemme. Follo politiet satser tydligvis ressurser på dere...... mye oppdiktet her. var ikke bråk på vinterbro. var meget stille og rolig der. var noe spinning på noen biler. helt til snuten kom. da sluttet alle bortsett fra den gammle golfen som kom i full brekksladd inn på plassen 5 meter fra de 2 snut bilene som sto der.
Werther Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Sladding på Vinterbro-senteret er risky da det er mange boliger der, så det er ofte noen som ringer politiet. Dessuten pleier politiet å henge på bensinstasjonen 100m nedenfor, samt ha tekniske kontroller langs gamleveien 2-300m nedenfor bensinstasjonen. Så det er lite gunstig å stå på det stedet over lengre tid... På Regnbuen er det endel vektere, spesielt Rema Grossist-lageret blir/ble overvåket av en gæren vekter, og har nå bom. Det er nok av uniformert og sivilpoliti ute i Follo på lørdagskvelden, så vær obs på omgivelsene og sjekk speilet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå