pajoe Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Har en gammel 316 med forgasser stående fra den tiden jeg brukte E30 som bilcrossbil. Denne har kun vært brukt som donor/delebil. Karosseriet er stort sett opprustet, men ellers er den nesten komplett. Så mangler du noen deler, så send meg en PM, så sjekker jeg hva jeg har. Det meste går til "symbolske" priser. Bedre at noen kan gjøre seg nytte av det enn at det blir kastet.
pajoe Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Jepp. Den er rimelig nedsnødd nå, så jeg får ikke lest av chassinummer. Men jeg troor den er fra 83'-84'
pajoe Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Bakfanger? Original chromefanger med gummilist ja. Usikker på tillstand, men synes å huske at den var noenlunde grei.Hvis det er intr. så kan jeg prøve å grave frem bakparten og ta et bilde i morgen. Begynner å bli mørkt nå.
steine89 Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Hadde vært flott me bilder ja:) min er tatt av rust:P Kor du holder til i landet?
pajoe Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Hadde vært flott me bilder ja:) min er tatt av rust:P Kor du holder til i landet? 4,5 mil Nordvest for Molde.
pajoe Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Hadde vært flott me bilder ja:) min er tatt av rust:P Kor du holder til i landet? 4,5 mil nordvest for Molde.
pajoe Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Ble så mye kluss på jobben i dag. Så det var bekmørkt da jeg kom hjem, prøver igjen på å ta bilder i morgen.
janerik171187 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 fungerende gasser ? gjerne innsug og 5trinns girkasse?
pajoe Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Bakfanger? Original chromefanger med gummilist ja. Usikker på tillstand, men synes å huske at den var noenlunde grei.Hvis det er intr. så kan jeg prøve å grave frem bakparten og ta et bilde i morgen. Begynner å bli mørkt nå. Den er nok ikke helt rustfri denne heller lengre, desverre. Den har nok stått for lenge ute uten pleie. Oversiden er hel, men under har det begynt å komme noen flekker på den midtre delen over kroken.. Men det meste hadde nok forsvunnet med litt chromepolish. Oversiden: Hel. Det som ligger oppå den er løvblader. Undersiden: Desverre litt flekkete. Men den ser ut til å være bulkfri. Hvis det skulle være interessant, er det bare å slenge ut et bud.
pajoe Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 har du høyre frontlykt? Den var hel sist jeg var bakom låven og kikket på bilen, men nå har noen unger knust begge glassene.
pajoe Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 fungerende gasser ? gjerne innsug og 5trinns girkasse? Forgasseren fungerte fint sist bilen ble kjørt, men det er 3 år siden. Men både gasseren, og innsuget er komplett og urørt. Bilen har gått 238.000 km iflg telleren. Er ikke 100% sikker, men tror denne har 4 trinns kasse. (Jeg har aldri kjørt bilen. Jeg kjøpte den som delebil til bilcrossbilen min, men har kun brukt en bærebru og radiatoren selv.)
nemesis88 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 har du høyre frontlykt? Jeg har høyre front lykt. holder til i eidsvoll ring ven int 95301833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå