nemesis88 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 fungerende gasser ? gjerne innsug og 5trinns girkasse? Forgasseren fungerte fint sist bilen ble kjørt, men det er 3 år siden. Men både gasseren, og innsuget er komplett og urørt. Bilen har gått 238.000 km iflg telleren. Er ikke 100% sikker, men tror denne har 4 trinns kasse. (Jeg har aldri kjørt bilen. Jeg kjøpte den som delebil til bilcrossbilen min, men har kun brukt en bærebru og radiatoren selv.) Jeg har en 5 trinns kasse til 1.8 ltatt ut av bil fo 3 uker siden ved int send mld 95301833
janerik171187 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 fungerende gasser ? gjerne innsug og 5trinns girkasse? Forgasseren fungerte fint sist bilen ble kjørt, men det er 3 år siden. Men både gasseren, og innsuget er komplett og urørt. Bilen har gått 238.000 km iflg telleren. Er ikke 100% sikker, men tror denne har 4 trinns kasse. (Jeg har aldri kjørt bilen. Jeg kjøpte den som delebil til bilcrossbilen min, men har kun brukt en bærebru og radiatoren selv.) pris på gasser med innsug a? gjerne alt som henger på innsuget (slanger etc) skulle gjerne kjøpt hele motoren, men du bor nok for langt unna
pajoe Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 fungerende gasser ? gjerne innsug og 5trinns girkasse? Forgasseren fungerte fint sist bilen ble kjørt, men det er 3 år siden. Men både gasseren, og innsuget er komplett og urørt. Bilen har gått 238.000 km iflg telleren. Er ikke 100% sikker, men tror denne har 4 trinns kasse. (Jeg har aldri kjørt bilen. Jeg kjøpte den som delebil til bilcrossbilen min, men har kun brukt en bærebru og radiatoren selv.) pris på gasser med innsug a? gjerne alt som henger på innsuget (slanger etc) skulle gjerne kjøpt hele motoren, men du bor nok for langt unna Noen som har anelse om hva noe slikt er verdt, da? Sleng ut et bud, du. Kan muligens ordne med rimelig frakt til Osloområdet, hvis du vil ha hele motoren.
steine89 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Usikker på ka fanger er verdt, men 300,- +pluss frakt?
janerik171187 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Forgasseren fungerte fint sist bilen ble kjørt, men det er 3 år siden. Men både gasseren, og innsuget er komplett og urørt. Bilen har gått 238.000 km iflg telleren. Er ikke 100% sikker, men tror denne har 4 trinns kasse. (Jeg har aldri kjørt bilen. Jeg kjøpte den som delebil til bilcrossbilen min, men har kun brukt en bærebru og radiatoren selv.) pris på gasser med innsug a? gjerne alt som henger på innsuget (slanger etc) skulle gjerne kjøpt hele motoren, men du bor nok for langt unna Noen som har anelse om hva noe slikt er verdt, da? Sleng ut et bud, du. Kan muligens ordne med rimelig frakt til Osloområdet, hvis du vil ha hele motoren. kan hente i oslo jeg evnt om du får motoren dit, greit om du kan sjekke om det er 5trinns kasse og tenkte en 1-2k for evnt komplett motor med 5trinnskasse, er jo ikke gull akkurat og får tak i m20b20 til den prisen, men vil helst ha m10 pga vekt:P men kan gi 500for gasser med innsug evnt
pajoe Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Da sier vi 500,- for innsug med forgasser. 1500,- for hele motoren. Da bestemmer du selv, hva du vil ha. Kan sjekke opp om jeg kan få motoren ned til Harestua for 3-400,- hvis du vil.
janerik171187 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Da sier vi 500,- for innsug med forgasser.1500,- for hele motoren. Da bestemmer du selv, hva du vil ha. Kan sjekke opp om jeg kan få motoren ned til Harestua for 3-400,- hvis du vil. hvis 5trinns kasse så er jeg int i motoren, hvis 4 trinn så er jeg int i kun gasser med innsug. når man først evnt må send girkassa så er det likegreit å ta hele motoren harestua høres bra ut evnt, 1,5t unna ca det så
pajoe Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Da sier vi 500,- for innsug med forgasser.1500,- for hele motoren. Da bestemmer du selv, hva du vil ha. Kan sjekke opp om jeg kan få motoren ned til Harestua for 3-400,- hvis du vil. hvis 5trinns kasse så er jeg int i motoren, hvis 4 trinn så er jeg int i kun gasser med innsug. når man først evnt må send girkassa så er det likegreit å ta hele motoren harestua høres bra ut evnt, 1,5t unna ca det så Var ute og kikket i dag. Selvfølgelig manglet gearkula. Men det kjennes da vitterlig ut som om den er 5 trinns når jeg rører i kassa. Noen som kan fortelle meg hvor chassinummeret står hen på disse modellene. Vet det er under gulvteppet ved pass. setet, men det må da vel være et skilt et eller annet sted.
steine89 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Usikker på ka fanger er verdt, men 300,- +pluss frakt?
pajoe Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Usikker på ka fanger er verdt, men 300,- +pluss frakt? 400,- så har vi en deal. Må ha litt for å stå ute i snøen og skru den av.
janerik171187 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Da sier vi 500,- for innsug med forgasser.1500,- for hele motoren. Da bestemmer du selv, hva du vil ha. Kan sjekke opp om jeg kan få motoren ned til Harestua for 3-400,- hvis du vil. hvis 5trinns kasse så er jeg int i motoren, hvis 4 trinn så er jeg int i kun gasser med innsug. når man først evnt må send girkassa så er det likegreit å ta hele motoren harestua høres bra ut evnt, 1,5t unna ca det så Var ute og kikket i dag. Selvfølgelig manglet gearkula. Men det kjennes da vitterlig ut som om den er 5 trinns når jeg rører i kassa. Noen som kan fortelle meg hvor chassinummeret står hen på disse modellene. Vet det er under gulvteppet ved pass. setet, men det må da vel være et skilt et eller annet sted. hvis du får satt den framover og til høyre så er det 5trinns, men er vell sikkert rørepinne så ikke så lett å finne ut av chassinummer på bilen står på passasjersiden under frontruta sett utenifra under panseret liksom.
pajoe Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Broderen kommer med traktor i kveld. Da får vi dratt den frem til noenlunde tørr grunn. Skal sjekke ut chassinummer da. Finnes vel noen her inne som kan finne ut hvilken gearboks den har ut fra chassinummeret vil jeg tro.
janerik171187 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Broderen kommer med traktor i kveld. Da får vi dratt den frem til noenlunde tørr grunn. Skal sjekke ut chassinummer da. Finnes vel noen her inne som kan finne ut hvilken gearboks den har ut fra chassinummeret vil jeg tro. den er god, men om du evnt gidder å gå under bilen så kan du jo skrive ned nummeret på girkassa evnt, kan fort ha blitt bytta vøtt
steine89 Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Er greit de, men skulle hatt med dørhandtaket til førerdøra og dekslene rundt handtaka:P
pajoe Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Er greit de, men skulle hatt med dørhandtaket til førerdøra og dekslene rundt handtaka:P Innv. eller utv dørhåndtak? Og dekslene må du forklare litt nærmere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå