steine89 Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 innvendige, er liksom ei ramme rundt håndtaket. visst du hadde fått med alle festene til fangeren og hadde det vært kjempe:)
pajoe Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 innvendige, er liksom ei ramme rundt håndtaket. visst du hadde fått med alle festene til fangeren og hadde det vært kjempe:) Aha. Det må vi klare å fikse. Så snart det slutter å snø bikkjer og gamle kjærringer. (Bilen står ute serr'u)
pajoe Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 Broderen kommer med traktor i kveld. Da får vi dratt den frem til noenlunde tørr grunn. Skal sjekke ut chassinummer da. Finnes vel noen her inne som kan finne ut hvilken gearboks den har ut fra chassinummeret vil jeg tro. den er god, men om du evnt gidder å gå under bilen så kan du jo skrive ned nummeret på girkassa evnt, kan fort ha blitt bytta vøtt Har fått sjekket opp litt grundigere nå. Motoren lekker olje på 2 steder, i tillegg til at den måtte stå i to dager med totaktsolje i sylindrene før jeg greide å dra den rundt. Og gearboksen kjennes nokså grøtete ut. Så det er nok like greit at vi satser på innsug+forgasser. Har ikke lyst til å sende avgårde noe som er ubrukelig. Masse bortkastet arbeid blir det også.
pajoe Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 Dårlige nyheter ang bakfangeren. Etterhvert som jeg fikk løsnet den, begynte krommen å løsne i flak. Og under der var det selvfølgelig et tykt lag med brunt. Døråpner på førersiden hadde allerede noen forsynt seg med. Hanskerom, og forgasser/innsug er demontert og klart til forsendelse.
janerik171187 Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Broderen kommer med traktor i kveld. Da får vi dratt den frem til noenlunde tørr grunn. Skal sjekke ut chassinummer da. Finnes vel noen her inne som kan finne ut hvilken gearboks den har ut fra chassinummeret vil jeg tro. den er god, men om du evnt gidder å gå under bilen så kan du jo skrive ned nummeret på girkassa evnt, kan fort ha blitt bytta vøtt Har fått sjekket opp litt grundigere nå. Motoren lekker olje på 2 steder, i tillegg til at den måtte stå i to dager med totaktsolje i sylindrene før jeg greide å dra den rundt. Og gearboksen kjennes nokså grøtete ut. Så det er nok like greit at vi satser på innsug+forgasser. Har ikke lyst til å sende avgårde noe som er ubrukelig. Masse bortkastet arbeid blir det også. sendt pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå