birken85 Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Heisann:) Finnes det flere typer servopumpe til e46? og i såfall hva er forskjellen? slik eg har skjønt finnes det en som er sterkere enn den andre eller noe sånt? og om eg skal bytte på min som er en 2000mod 320ci er det da noen som passer og noen som ikke passer? var hos en skraphandler i dag og han snakket om forskjellige servo systemer på disse bilene men eg vil vite dette litt mer sikkert før eg kjøpe noe.. så lurer liksom på hva eg må se etter osv for og få en pumpe som passer så folkens fortell meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Ingen som har noe kunskap til servo på disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Vet dette er en gammel tråd, men er på jakt etter samme svar. Noen som har kunnskap om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Må ha pumpe fra sekser bensin ihvertfall. Finnes 2 typer avhengig av produksjonsdato. Begge passer motoren, men må ha trykkslangene i tillegg hvis du den andre typen. Disse er dyre LF30 skal vistnok være av høyere kvalitet. http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... ring_pump/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå