Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Han har ivertfall sakt til forsikkringsselskapet at han ble påkjørt i høy fart mens han sto parkert :P har ikke hørt noe fra politi ennå ivertfall

Haha, snakk om å være spak a gitt! Nå vet jeg ikke hva slags E30 dette var, men forsikringssak på E30r (sett bort fra påkostede orginale eksemplarer) er omtrent som å be om kondemnering.

Syns heller ikke du burde finne deg i slike anklager. Jeg hadde anmeldt han, eller i det minste skrevet skriftlig brev til forsikringsselskapet om at om han ikke øyeblikkelig trakk tilbake påstanden ville det bli politisak.

Tror ikke det var noen spesiell E30, innbiller meg det sto 318+ eller noe sånt på den :P

Skal ikke det, men snakket med gjensidige idag, og fikk beskjed om å levvere skademelding og skrive hva som egentlig skjedde + skrive at jeg skrev under på at all kjøring skjedde på eget ansvar. Så fikk gjort dette og sendt det videre, problemet var at saksbehandleren ikke er tilbake i jobb før 3mai. Så tar vel sin tid før jeg kommer til bunns i denne saken :P

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er bimmern i bruk igjen, endelig!! Lei av galant å astro nå :P Har ikke vært noe tull med temperaturen ennå, så håper bare det fortsetter slik :D

Driver og undersøker pris på lakkring på forskjellige steder nå, så da vil det vise seg hvor og når det blir lakkering forhåpentlivis i neste uke... De fleste plassene er villig til å starte med bilen rett over påske :D Hadde vært rått å fådd den ferdig til 1mai treffet :D Sådeså, blir vel en shining av bilen ikveld nå, utvendig og innvendig, justering av potta og gjøre klar til en liten update som jeg håper kommer i posten imorgen... Fikk foresten bakrutesenkeren min igår, og vurderer og bestille frontleppe, skjørt og hekkleppe nå, men får se hvordan det blir, må ivertfall ha det til det blir lakkering :D

Skrevet

Har ikke blitt så mye dulling med bilen i helga, har vært andre prioriteringer, og det kjennes på kroppen :P Vi sammlet oss noen ungdommer idag og tok noen bilder av bilene våre, så legger de ut her :)

545i :)

erh6zo6hpot8g6jwgyxk.jpg

h6fp69ua5dhfpy3drwsw.jpg

s910h0zuukezxtqo9mx1.jpg

u53dhint9akrc3m8v3le.jpg

ixl1xtoq48c2xq5fmtd9.jpg

http://www.hemnegatebil.com

Skrevet

Bestemte meg for å lakkere opptenningsveden i bilen igår :P Mest for å se hvordan alt satt fast, og for å se hvordan det ble i svart. Men skal bruke film senere, men er litt greit å ha det svart bak filmen også. Hvis det blir riper og treet kommer frem. Lakkeringen ble så som så, men vet ivertfall hvordan alt sitter sammen nå, så kommer vel til å bestille meg film og plukke ut alt en dag nå :) Tenkte litt på carbon, men synes svart blir mer clean i min, er liksom ikke noe racing bil heller :lol:

bv6zf8q6yt2p1tpo6qys.jpeg

Mattet ned litt :)

tz5ch1frfd51gj1yntur.jpeg

sq8jjav261bkskimote5.jpeg

scc30y8l5m3fjvacff2x.jpeg

Dårlig bilde, men disse ble faktisk ganske bra :P

a4u5emvvm5ulx2li8u2c.jpeg

Skal se om jeg får tatt noen bilder av det ferdig montert idag :)

Fikk en pakke med noe lys endag, mesteparten var det en kompiss som skulle ha, men var en ny xenonpære, LED strips og noen andre LED pærer jeg skulle ha :D

677yk7ve0rld0g6qvaqn.jpeg

Monterte noen LED lys i dørhandtakene på fordørene, må vel montere i de bak også. Ble veldig godt fornøyd med resultatet. Veldig enkelt var det også, trengte ikke å øddelegge noe, kun en liten limklatt :P

Bilde kommer senere, må vente til det blir mørkt :D

Skrevet

Har ikke blitt gjort mye med 7serien i det siste siden det har vært mye jobbing, men ser frem til langfri og mye bilskruving fremover nå :D

Da ble det enda en bimmer i verkstedet også :D Et håpløst prosjekt :P

viewtopic.php?f=11&t=149088

323i

7k4p2z3doa37asfgu5xz.jpg

Tiden vil vise hvor langt jeg orker å dra dette prosjektet:D

Skrevet
Kjøp deg senkesett til E38'n nå i stedet for gamle E30'er :)

Trenger da ikke det? :P er da passe høyde nå :P

Neida, senkesett er på tur :D

Skrevet
Kjøp deg senkesett til E38'n nå i stedet for gamle E30'er :)

Trenger da ikke det? :P er da passe høyde nå :P

Neida, senkesett er på tur :D

Flott! Blir bra med 25 profil, akkurat samme dimensjoner på dekkene som jeg har på mine felger også :)
Skrevet
enig med Beamer:P

ellers så vil jeg gjerne vite mer om denne 545en? godkjent?

erh6zo6hpot8g6jwgyxk.jpg

Det blir det blir :P

Godkjent er den vel ikke nei, ikke skilt heller.. Men faktisk i ganske bra stand, eieren har vel haft denne i ca 10 år nå, og har ikke vært brukt omtrent :P

Skrevet
enig med Beamer:P

ellers så vil jeg gjerne vite mer om denne 545en? godkjent?

erh6zo6hpot8g6jwgyxk.jpg

det er gunnar sin, han sa dere hadde snakket sammen om 545:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...