Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pene lykter, hvordan ser de ut i bakkant i forhold til de gamle?

Vurdere å skaffe meg slike lykter selv etterhvert, men må nok prioritere å få bilen kjørbar til sommeren :P

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ooooo :s

litt skuffet over lyktene dine desverre. penest med orginale lykter. jeg syns de orginale er 100 ganger så pene. både med og uten AE ringer.

Skrevet
ooooo :s

litt skuffet over lyktene dine desverre. penest med orginale lykter. jeg syns de orginale er 100 ganger så pene. både med og uten AE ringer.

Er ikke hundre prosent fornøyd selv heller, er litt for mye japsepreg egentlig, men får se om det ikke blir noen andre lykter etterhvert :) Måtte bare ha meg noen lykter siden mine sprakk mere og mere etter kræsjen.. Så var ikke pengboken så altfor stor når jeg bestillte, bestillte jo senkesettet som aldri kommer rundt denne tiden også :P

Skrevet

På tide med en ny update kanskje :P

Har blitt gjort noe småtteri i det siste også.

Støttestaget gikk til skogs, var på tide og skift :D

z47mcrr8ggfvaum8d2vq.jpg

Ny girkule, måtte til når resten av tre interiøret ble svart..

irdypx8pw7d32uqwy9l1.jpg

Lakket alt av tree svart og har begynt å lagt på film utenpå der igjen, begynner å få det til bra også, var litt prøving og feiling i starten.. Men skal bli bra til slutt!!

Nye felg emblem, carbon emblem slik som på panseret er innkjøpt, samme med ratt emblem..

Veivhusventilasjonsslangen skal skiftes da den gamle er gått i stykker, har den liggende..

Var på frøya om lørdagen med bilen SCN arrangerte vårslipp, hadde sjåfør på bilen fra morgen til langt på natt, hadde selvsagt ingenting å stille opp med i konkuranse enda, men arti å vise den frem uansett.. Var en bra dag med mye bra kjøring, fine biler og GO ØL :D

Om mandagen sa det pang når jeg skulle kjøre over en fartshump, skjønte med engang at det var fjæra som hadde hoppet av :P Men det var det ikke, den hadde knakk IGJEN, 2 gangen på 14 dager at den knakk nå :P Men heldigvis så var jo FK settet på tur i posten..

h5hkd95rg7g2bscjstur.jpg

Men bilen var jo ikke kjørbar slik den sto, fjæra tok borti felgen og det nyttet ikke å få den på plass, så da måtte det biltralle til! Og det var lettere sagt en gjort, har da 7 serie jeg, var ikke allverdens med klaring, måtte bruke gummi matter for å berge felgkanten, ble noen få riper, men håper jeg får de bort!! Ikke nokk med at bilen var for bred, men den var også så tung på ræva at jeg måtte bruke lastestropper for å få bikket ned fronten på tralla igjen..

lh8e5z1fja7xonev0ac7.jpg

Ikke rart den var lav forran, den lengste fjæra manglet også en runde , dette skjedde tidligere i vinter..

22pxl683d53bvhc0wif2.jpg

Så endelig kom noe jeg har ventet på lenge!!

dilebgjkbleern0kubm0.jpg

Rakk bare og montere forran før jeg skulle på jobb idag, så tar bak imorgen..

Men Fy f**n det ble noe annet og kjøre, stivt :P Muligens litt i stiveste laget, lurer på om jeg skal senke litt til forran, var bare en høyde jeg prøvde det der!!

21i23g0jtv8p5ecu3yvt.jpg

Ble bra med stuk før jeg monterte bak :D

iyc8bxmfhmivymlzjphg.jpg

Så bli firehjulskontroll å biltilsynet etterhvert nå, skulle fådd lånt meg noen 20" som var lovlig slik at jeg fikk det i vognkortet med det samme..

Så nå går jeg bare og venter til den 22 og 29 mai, BMW treff på frøya og BMW treff på BUD..

Så håper jeg det blir ny lakk iløpet av juni!! :)

Skrevet

Noen som har forslag på lakk? tenkte på samme fargen som er nå og blande ut klarlakken med camelon for å få litt mere effekt! Noen som har prøvd dette på grønn bil før? Og evt hvilken type camelon, er da så mange versjoner av de :D Så håper jeg på å få lakket taktrekket svart i samme slengen :P Har sånn halvveis bestemt meg for hvilken plastikk jeg går for nå, så det får bli en overaskelse :D

Skrevet

Da er det montert justerbart senkesett bak også, var endel mere jobb enn jeg trodde :P Men etter endel banning å feiling ble det da etterhvert! :)

Måtte ut med hatthylla da mutteren på demperen ligger under der, og det var farsken meg 4 lag med demping fra hatthylla og ned til mutteren ;D Ikke rart det er stille. Praktes endel med nakkestøttene først, og med skruvene til hatthylla som er i bagasjerommet, var ikke bare bare og komme til der siden subkassen sto der :D

Og den tappen nederst på demperen som går inn i spindelen satt noe så jævlig, brukte tesj, slegge å spett :P og etterhvert skjærbrenner og gaffel, da løsnet den tilslutt..

GIkk greit og montere, måtte justere noen ganger får å få rett høyden da, men tror det skal være ganske bra nå!! Så skal justere ned litt ned frem imorgen, så skal jeg ta noen bilder!!! :D :D

x3grwnmxopg69hu232cx.jpg

egog6b8os9mev76buig8.jpg

v8bmcyvn7axk47a2e3z3.jpg

Maskotten med karsk koppen :D

toks2sr7ckwxus7orhqd.jpg

Skrevet
var ingen skruer i hatthyllen min. kun 4 klips. 2 bak hver nakkestøtte.

Var vel 4 klips bak seteryggen, og 3 skruer i bagasjerommet, muli de bare er der når det er elektrisk rullegardin da? :)

Skrevet
har ikke skruehull under gardina mi engang jeg. ikke som jeg har sett hvertfal.

hm, ikke vet jeg nei, var ivertfall det på min :P

Skrevet

Slik står den nå, begynner å bli rett høyde :D

5ibwp0pdf0epea9w8z01.jpg

Så nå er det kun finjustering, 4 hjulskontroll og biltilsynet igjen :)

Noen som vet hvor man skal måle når det gjelder senking med justerbart? står max 65mm senk.. Og er det noen som kan hjelpe meg med orginalhøyden, fikk ikke målt på min siden fjærene knakk :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...