dagerik Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Skulle gjerne hatt litt hjelp til å forstå meg på anti spinn på bilen min! UAnsett om jeg trykker på den eller ikke, verken lyser det i dash eller fungerer det! Hva kan være galt?? Er en E36 M50b20.
dagerik Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Kan det være et relee som er gåent??
Robbi3 Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Sjekk kontakta på bryteren først, det kan godt hende den har løsnet.
dagerik Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Sjekk kontakta på bryteren først, det kan godt hende den har løsnet. Var ingen kontakt der.. Er det noen måte å se om jeg har blitt lurt på? Om det er et relee å se etter eller noe??
-Vegard- Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 antispinn kom vel ikke før i 96 sammen med 52 motoren?
dagerik Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 antispinn kom vel ikke før i 96 sammen med 52 motoren? Kan dette stemme da? :S Mener jeg har sett mange 92-95 modeller med ASC?? :S
dagerik Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Her er vell beviset: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... t_support/
dagerik Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Mulig innportbil fra tyskland dette, om det har noe å si
Robbi3 Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Sjekk kontakta på bryteren først, det kan godt hende den har løsnet. Var ingen kontakt der.. Er det noen måte å se om jeg har blitt lurt på? Om det er et relee å se etter eller noe?? Har du ingen bryter til ASC? Send meg VIN nummer på PM så skal jeg sjekke opp.
dagerik Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Sjekk kontakta på bryteren først, det kan godt hende den har løsnet. Var ingen kontakt der.. Er det noen måte å se om jeg har blitt lurt på? Om det er et relee å se etter eller noe?? Har du ingen bryter til ASC? Send meg VIN nummer på PM så skal jeg sjekke opp. Har bryteren, men ingen kontakt under. Pm sendest strakst Takk på forhånd
Breitling Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Har ASC+t på min 1992 modell. Vanskelig å feilsøke dette uten diagnoseutstyr. Ta turen til nærmeste verksted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå