sivert Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20766908 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 hva heter desse felgene? de var lekre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 er ikke sikker på hva de heter, de er kjøpt hos wokas i oslo. de er utrolig fine på bilen, prisen kan reduseres litt hvis du er intresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 er ikke sikker på hva de heter, de er kjøpt hos wokas i oslo.de er utrolig fine på bilen, prisen kan reduseres litt hvis du er intresert Heh, problemer er vel at jeg allerede har 17", men trenger dekk =o) Men felgene dine var uansett penere enn deg har selv. En smule misunnelig ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 hehe, dekkene holder nok bare en sesong til. men du kan jo komme med et bud, så kan jeg vurdere det:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 hehe, dekkene holder nok bare en sesong til. men du kan jo komme med et bud, så kan jeg vurdere det:) hehe Tror nok det heller blir til at jeg kjøper meg dekk til mine 17" Selv om jeg fikk bra lyst på felgene dine og!;D Men det var de pengene da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 hehe, skjønner. du får bare skrike ut hvis du ombestemmer deg:) de går for 3500,- ved henting:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 hehe, skjønner.du får bare skrike ut hvis du ombestemmer deg:) de går for 3500,- ved henting:) bor du langt unna Ålesund da? Kunne du vært interessert i bytte mot andre 17"? Vurderer litt å bytte de ut, men synes de er temmelig lekre da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 bor rett utenfor oslo jeg. er nok ikke så gira på å bytte, desse skal vekk pga plass og at de ikke blir brukt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 ok. da blir det nok litt mye for min del da det måtte bli frakt til Ålesund også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 det skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Vil disse felgene passe E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 vil tro de gjør det ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 vil tro de gjør det ja:) Hvis de passer så kan jeg være interressert Men jeg får ikke lønn før om noen dager, så hvis de fortsatt er til salgs da, tar jeg kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 vil tro de gjør det ja:) Hvis de passer så kan jeg være interressert Men jeg får ikke lønn før om noen dager, så hvis de fortsatt er til salgs da, tar jeg kontakt heldig jævel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå