Torbjørn E39 Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Kittet selges utelukkende til noen med firma eller ambisjoner om å drive eget firma. Passer ypperlig til personer med eget firma fra før som driver med bil (verksted, lakkering, osv). Tuning kan også gjøres der det passer kundene. Fordel om noen i Nord-Trøndelag ønsker å starte, da det finnes svært liten konkurranse og få aktører i dette området fra før. Jeg selger kittet pga for lite tid til å drive med dette ved siden av 100% jobb for annet firma. Send meg PM eller ring meg på mob 99460981 ved seriøs forespørsel. (Pris blir ikke lagt ut på forumet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Som tilleggsinfo så kan jeg si at det følger med: - OBDII kabel, kontakt for noe eldre Vag og Mercedes. - Programvare for PC, database med oversikt over bilmerker/typer. - Support via telefon med hovedforhandler og flere knyttet til forhandler nettverket. - Om ønskelig din egen infoside hos hovedforhandler. Denne typen omprogrammering av motorstyring innbefatter ikke lodding/bytte av chip. Tenkte dette måtte være noe for noen på bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Sjekk ut www.byteshooter.com for info om kittet. Der ser du også hva dette koster nytt i euro (eks. norsk mva og frakt) Du får masse gratis drahjelp fra hovedfirma fra deres hjemmeside med veldig høy søkescore på nett. Typisk E6- tuning er fullt mulig med dette kittet, veldig fleksibelt med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Da er tuning kittet solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå