MrBroFlow Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Hva må gjøres understellsmessig for å godkjenne en 520i med m30b28 motoren? Noen som eventuelt har gjort dette før? Takker for alle svar.. Mvh. Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Bump, noen vet vell dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpej Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 hei,de som må gjøres er å finne forsjellene på bilene.. dokumentere med etk utskrifter og såklart bytte alle bremser,bremsekraft forsterker og ulike undersstells deler,som stabstag,fjerer osv.. og så søke statens vegvesen om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Ok, takk for svar! Men hvis jeg f.eks får tak i en komplett 528 bakstilling, og forstillingsdeler+ bremsekraftforsterker fra en 528..? Hva mer trenger jeg å gjøre? utenom å søke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpej Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 du må søke å fortelle de du ønsker så bygge.. da må du bygge bilen teknisk identisk som for eksempel en 528i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowah Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Bra prosjekt man! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemesis88 Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 jeg har alt av 528 deler. bremser,forstilling, bakstilling. og alt. bare si ifra. driver med det samme prosjektet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå