eirik845 Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Hei greide å treffe fortaus kanten med bak felgen så felgen står ikke rett så derfor må jeg selge noen felger jeg har liggende.. trur det er m-tec felger, men fant ikke bmw merke på de så vet ikke hva det er. et 41 og dekka som står på er sommer dekk med bra mønster men vet ikke hvor bra de sitter på veien. dimmen er 225.45.17 zr. siden jeg ikke vet så¨mye om felgene da de fulgte med bilen og 3 av de er kant skjørt så har jeg tatt noen bilder. kom med bud jeg må ha penger sånn at jeg får bilen på veien igjen.. bor i lørenskog, rett uten får oslo.. kan møte i nærheten vis budet er bra nok:) http://s243.photobucket.com/albums/ff43 ... 45/felger/ mvh Eirik 40 / 49 / 88 /71 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Så med andre ord du skal selge skeive felger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Så med andre ord du skal selge skeive felger?? de felgene her er ikke de jeg har treffi kanten med da. men de er kant skjørte.. men har har kjørt med de og jeg merka ikke at de er skeiva bare trenger å avballanseres.. men jeg har ikke peiling på om man ser om felger er skeiva jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Ok. Trodde at det var de felgene du traff fortauskanten med jeg skjønner du My mistake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 sånn der fikk jeg endelig ut bildene.. men er bare mobil bilder i en mørk kjeller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 hvor mye for de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå