Ad|oS Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Er jo en del her inne som leier verksted og skrulokalet rundt om i landet. Hva betaler dere egentlig, og hvor bra er det? Oppfordrer derfor de som leier lokaler til å legge ut pris og bilder Kan eventuelt fortelle hvordan beliggenhet er osv også
ealoken Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 9000 kr for 350 kvadra.. betong gulv, varme isolert. ikke fyring 6000 for 200 kvadrat.. ny oppusset med varme, med fyring, nymalt gulv osv. beliggenhet? nei, sorry mac, mitt er mitt..
Chris_325iM Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 9000 kr for 350 kvadra.. betong gulv, varme isolert. ikke fyring6000 for 200 kvadrat.. ny oppusset med varme, med fyring, nymalt gulv osv. beliggenhet? nei, sorry mac, mitt er mitt.. Han mente vel hvordan beliggenheten var, og ikke nøyaktig hvor hvis jeg ikke missforstod han helt... tror ikke adios er typen som er ute etter å robbe folk for prosjektbiler og verktøy hehe
ealoken Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 hehe, skjønte egentlig det, men du vet hva jeg mener. beliggenheten er slik at om du ikke vet det er der, så finner du det ikke.
cheron Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Betaler 2000,-. 100 kvm, do, vann, isolert, betong med epoxymaling på gulv,3 fas strøm. Beliggenhet? Vestfold.
GiljeN Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Låner en låve for tiden. ikke isolert..hull i vegg rundt om. ellers mye lys og luftebukk "pakkis",oljeavtapper og masse annet gøy. dealen var at jeg måtte rydde fram plass:) stavanger området
Danniboy Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 9000 for 450kvm +++ det vil si mange små rom pluss ett stort rom på 450kvm er ikke sikker på str til de små med kjeller på 150kvm pluss 2 doer og vask:P beliggenhet : krsand:d
Ad|oS Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Med beliggenheten tenkte jeg mest på det om det ligger "midt i byen" eller langt fra allfarvei. Gjerne litt forskjell i priser etter hvordan det ligger til. Veldig store lokaler folk har her!? Når man har 350kvm regner jeg nesten med det ikke bare er hobbyskruing!?!? Danniboy: Er du interessert i å leie ut litt plass videre? Enten fast pris pr mnd, evnt litt for hver gang jeg er innom? Skulle hatt et bra sted å stå og polere bil skjønner du
ealoken Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Med beliggenheten tenkte jeg mest på det om det ligger "midt i byen" eller langt fra allfarvei. Gjerne litt forskjell i priser etter hvordan det ligger til.Veldig store lokaler folk har her!? Når man har 350kvm regner jeg nesten med det ikke bare er hobbyskruing!?!? Danniboy: Er du interessert i å leie ut litt plass videre? Enten fast pris pr mnd, evnt litt for hver gang jeg er innom? Skulle hatt et bra sted å stå og polere bil skjønner du Kun hobby ja, en kompis gjeng som leier sammen.
Christer Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 du vet jo åssen våre lokaler er, der betaler vi 5k + strøm, men inkl vann
Ad|oS Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Veldig greie de ja. God plass til biler og masse lagringsplass
Eng1 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 En kompis gjeng av meg leier et lokale på 600kvm med 400kvm verksted og resten rom med kjøkken og kontorer i. Fullt isolert med varme ovner rundt om og mye belysning. Har verktøy selv siden lokalet var tomt når de leide de. Har en industri varmere ovn til verkstedet som går på diesel. De betaler 4000+strøm. Er 2 min kjøring fra sentrum. Jeg er der å mekker selv når det er plass til bilen min. Missunner dem som bare F. Fikk muligheten selv til å leie lokalet på 900 kvm til samme prisen, men det var bare delvis isolert og jeg måtte rive utrolig mye. (Masse små oppevarings rom) Tenker enda på å leie det lokalet. Var 2 min fra sentrum det også.
Eng1 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Jepp, men igjen. Det blir for stort for å holde varmt uten å bruke 1 mill i strøm eller diesel. Måtte rivet nesten alt som var der. Og i så fall byggen en egen del til mekking. Men å leie no så bygge vegger og alt blir rett og slett for dyrt.
kentivar Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Fikk muligheten selv til å leie lokalet på 900 kvm til samme prisen, men det var bare delvis isolert og jeg måtte rive utrolig mye. (Masse små oppevarings rom)Tenker enda på å leie det lokalet. Var 2 min fra sentrum det også. Hvor da? Lei det? Jeg og en kompis eller 2 fra tromsø er på vill leting etter skru lokale og holde på i.. vet du av noe? PM?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå