GiljeN Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 har et sett til felger jeg lurer på navnet på. Er ingravert MELBER med store bokstaver. Felgene er veldigt lette og lurer i grunn litt på hva er melber ? finner litt gamle felger men ikke disse her igjen på nette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Lurer igrunnen på det samme. Melber sommerfelger på merca. orginale ? ialfall stjerna å styr på dem. Alldri hørt om melber selv ialfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 nagin, kan du sjekke pm? sorry for ot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 ot, hvor mye er/var din senka på bildet der? er 17" right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 ot, hvor mye er/var din senka på bildet der? er 17" right? Bilen er jeg ikke sikker på faktisk. bruker 40mm fk bak og kappa 1ring av noen 55mm supersport fremme. på fk dempere.. sette skal bort om noen er villige til og betale litt. bruker da de gamle tornlagrene. bak er de gone og framme har jeg greid og knekke den ene skrua:) mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Tåffe felger det!! Hadde noen Melber felger til audi for ett par år siden, hørte med dekkomsetning.no her i agder ang. melber felgene, og han kunne kanskje skaffe dem. Send ett bilde på mailen deres og spør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Vet du om felgene er verdt noen kr ? tenker da på kvalitet og ikke minst den lette vekta på dem.. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Vet du om felgene er verdt noen kr ? tenker da på kvalitet og ikke minst den lette vekta på dem.. mvh Vet ikke om dem er verdt noe mer enn andre felger, og er vel ikke så etterspurt som bbs felger og liknende. De felgene jeg hadde på en S4 var 4 eller 6 kantet, så er ikke sikker på at de er prima kvalitet.. men likte "looken" på de Tror ikke de produseres lengre... Her er de jeg hadde: ( beklager mangel av bmw-logo på forhånd ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå