Sokki88 Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Ja da lurer jeg på om det er noen i Sarpsborg/Fredrikstad området noe rundt der,som kunne hjulpet meg og monter følgende: Ytre/Indre endeledd,bærearmer,støttestag og noen foringer? Ta kontakt... Veit ikke hvor mye man må ut med jeg. Bare det blir billigere en BilXtra,mekonomen etc etc.
janerik171187 Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Ja da lurer jeg på om det er noen i Sarpsborg/Fredrikstad området noe rundt der,som kunne hjulpet meg og monter følgende:Ytre/Indre endeledd,bærearmer,støttestag og noen foringer? Ta kontakt... Veit ikke hvor mye man må ut med jeg. Bare det blir billigere en BilXtra,mekonomen etc etc. har du delene eller skaffe delene og ? og hvilke foringer er det snakk om? bærearmer foran regner jeg med?
Sokki88 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Har alle deler,jeg er litt usikker ang foringene,men det er noe ytre eller indre foringer trur jeg
janerik171187 Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Har alle deler,jeg er litt usikker ang foringene,men det er noe ytre eller indre foringer trur jeg tok det på msn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå