Pittball Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 orginal lambda vil du ikke vite prisen på... Men får brukte for 500,- stk ca
sel90 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Jeg fikk en sum på ca. 11500 kr. Bestemte meg for å bytte bare lysmodulen og lambdasonden. Da ble det rundt 8500 kr og dem skulle ta etterkontrollen og godkjenne bilen. Hadde 2er feil på Håndbrekket og dem skulle ta det også på samma slengen. Hva synes dere om prisen?
blast Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Var ikke det fryktelig dyrt da? For dette er da noe de fleste klarer å fikse selv... Eller om man har en kamerat som hjelper...
sel90 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Det kan nok stemme det. Joda jeg klarer å fikse det selv, hvertfall lambdasonden, men lysmodulen er nok dem som må fikse. Jeg tenkte at dem kunne fikse alt i samma slengen sånn at jeg ikke trenger å stresse med det.
sel90 Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Da fikk jeg bilen EU-godkjent. Takk for all hjelpen jeg fikk av dere folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå