Kjetta Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Har en E36 som jeg har litt problemer med varmeapparatet. Den blåser kun varm luft når jeg er over 2.750 rpm, etter en stund vel å merke. og når jeg er under 2750 rpm så kommer det kun kald luft. Noen som vet årsaken eller hva det kan være ?
blast Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Defekt varmeventil, luft i systemet eller defekt vannpumpe. Holder en knapp på varmeventilen. Hadde nettopp dette problemet selv.
wabby Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Jeg har samme problemet med min og der er det ny vannpumpe og termostat. Hvor finner man denne varmeventilen? Må stadig ruse bilen får å få inn litt varme. E39 vel og merke? Er det stor jobb? Edit: kom over denne: http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... eaning.htm tror jeg skal prøve å rense dritten først....
TerjeAa Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Wabby: E39 har vel elektrisk matepumpe for varmen i kupeen.... Mulig den har gått på din
blast Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Ja, er mest e36 jeg kjenner. Men vet at det er noen modeller av BMW som har elektrisk sirkulasjonspumpe. Men da vil den vel også ha to varmeventiler... På min bil satt varmeventilen inn mot torpedoveggen, rett under bremsekraft-forsterkeren. Samme sted på e34...
Eksos Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Defekt varmeventil, luft i systemet eller defekt vannpumpe.Holder en knapp på varmeventilen. Hadde nettopp dette problemet selv. Noen som veit om en 318i ifra 1991 har denne varmeventilen? Hvor sitter den i tilfelle? Sliter med det samme selv, kunn varme i coupe'en på litt turtall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå