ChristofferGrøtan Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 hei, ble avskiltet i dag... men kune tenkt meg prøveskilter for å få frakte bilen hjem. vil også ha prøveskilt utover natten. noen som har pris på dette?
bmwkizn Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 280.- pr døgn mener jeg at ble betalt da jeg leide prøveskilt på 7,ern
ChristofferGrøtan Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 280.- pr døgn mener jeg at ble bet)aaa, det var ikke så ille : ) får jeg kjøre til i morgen da?
ehrnst Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Proveskilt
ChristofferGrøtan Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Proveskilt Så jeg får ikke kjørt etter kl 24:00?
bmwkizn Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Nope. Prøveskiltene blir kjøpt etter dato. . så kjøper du for 5 feb. så får du bare kjøre 5 feb Så da må du evt kjøpe for idag og imorgen
ChristofferGrøtan Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 jaokei takk for hjelpa har di xenon i grøftlysa bmwkizn? så en på bilbyen? strøøken
ChristofferGrøtan Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 btw, noen som vet om det koster meg noe å hente ut skiltene igjen?
316 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 "hei, ble avskiltet i dag... men kune tenkt meg prøveskilter for å få frakte bilen hjem. vil også ha prøveskilt utover natten. noen som har pris på dette?" "BMW'n står i gården, men e bare 17 år..." Edit: Tror ikke det koster noe å hente ut igjen skiltene, men det er jo som regel en grunn til at du blir avskiltet, og den grunnen koster gjerne penger.
bmwkizn Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 jaokei takk for hjelpa har di xenon i grøftlysa bmwkizn? så en på bilbyen? strøøken Nei har ikke det. Det var nok ikke min bil du så på bilbyen. Bilen min står vinterlagret. pluss at jeg er aldri neppå der å henger Men jeg har en ide om hvem sin bil det var
bmwkizn Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 btw, noen som vet om det koster meg noe å hente ut skiltene igjen? Jo det koster penger hvis bilen ble avskiltet av politiet.. Avskiltningsgebyr var tidligere kr 900.- ihvertfall. Men tror det har gått opp til overkant av 1000-lappen nå.
ChristofferGrøtan Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 hehe, er fylt 18 å har lappen nå statens vegvesen som tok skiltene. pga manglende eu kontroll
bmwkizn Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 ok. men tror nok ikke du slipper unna påskiltningsgebyret da nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå