Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm...smart sagt det der :) var iallefall en tur i garasjen isted..gikk over bilen sånn kjapt..ryddet og ordnet litt i papirene..fikk også byttet en ryggelyspære, sjekket olje, fylt på spylevæske og bytta kjøleveske..hmm...

  • Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hmm...nå knakk bryterpanelet på førerstolen..artige saker..og den knappen for å justere sitteputen er borte vekk..

xcjo5hya0f2c67f8wiq9.jpg

q1196xdy6pvtbwaqhuqe.jpg

Min lille skruplass..

0vnp7c78hb3j1mmv23g3.jpg

lnv3jez0yu69aigeq721.jpg

f1ec95od97nmeykhdicy.jpg

Mine to andre søte små :)

jfmosjiykqf5p3sy2o0f.jpg

Skrevet

du glemte Jeep'en. ;)

Litt OT kanskje, men hvordan synes du Jeepen er å kjøre?

sitter og spekulerer på å bytte ut Chevyen med en Cherokee,men siden de har solid aksling både foran og bak blir jeg litt i tvil med tanke på kjøreegenskaper.

Skrevet

Nå har jeg skaffet luftmassemåler..MEN...den kalde lufta i kupeen..tror det var pga manglende kjølevæske..hmm...

så nå lurer jeg på hvorfor det lukter brent olje av bilen til tider...

Skrevet
Nå har jeg skaffet luftmassemåler..MEN...den kalde lufta i kupeen..tror det var pga manglende kjølevæske..hmm...

så nå lurer jeg på hvorfor det lukter brent olje av bilen til tider...

Går som fan nudå?

Skrevet

Vel... Siden vi har blitt offisiell via en annen tråd, så får jeg vel ta på meg bryet med å gratulere deg med ny "wheelbarrow"... :-)

Btw.. Alle problemer starter med en defekt coil. Og derfra forplanter det seg videre i systemet. Masse rare feilkoder får du, selv om det er bare en coil. Kan jeg skaffen en?? Ja, det kan jeg.. Men vil jeg?? Nei, det gjør jeg ikke...

Skrevet

hahaha :P coilen som er dårlig?men saken er..når jeg kobler av luftmassemåler så oppfører bilen seg "normalt" den stopper ikke på tomgang eller ved bråe gasspedal-slipp..men den putrer fremdeles på tomgang..når jeg kobler til luftmassemåleren så er den bare helt elendig..

og jo..takk for gratulasjonene:)

og ja..skaff meg coil :P

Skrevet

Vel, alle "forståsegpåerne" sa det var alt fra sprekk i blokka, toppen hadde slått seg skjev, lamde var gåen, LMM var gåen, ja omentrent alt var gåen ut i fra "ekspert-utalelser". Kjøpte en "ny-brukt" motor til 5 lapper, surret litt i motorrommet på egen hånd. Bestemte meg for å bytte coiler og etter det gikk ""originalen" som ei klokke... Jævla dyre coiler egentlig, men solgte den motoren jeg hadde kjøpt for fem lapper til fire og ett halvt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...