wicky124 Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 hmm...smart sagt det der var iallefall en tur i garasjen isted..gikk over bilen sånn kjapt..ryddet og ordnet litt i papirene..fikk også byttet en ryggelyspære, sjekket olje, fylt på spylevæske og bytta kjøleveske..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Ja der ser du Nå er det bare å finne noe annet å gjøre, jo flere små mål du klarer jo mer motivasjon vil du få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 hmm...nå knakk bryterpanelet på førerstolen..artige saker..og den knappen for å justere sitteputen er borte vekk.. Min lille skruplass.. Mine to andre søte små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 du glemte Jeep'en. Litt OT kanskje, men hvordan synes du Jeepen er å kjøre? sitter og spekulerer på å bytte ut Chevyen med en Cherokee,men siden de har solid aksling både foran og bak blir jeg litt i tvil med tanke på kjøreegenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 jeepen er solgt...glemte å fjerne den fra signaturen..vel..den var chill å kjøre...likte den...selv om det var mye småfeil med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 jaja får vel legge ut noen bilder av jeepen også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Nå har jeg skaffet luftmassemåler..MEN...den kalde lufta i kupeen..tror det var pga manglende kjølevæske..hmm... så nå lurer jeg på hvorfor det lukter brent olje av bilen til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Nå har jeg skaffet luftmassemåler..MEN...den kalde lufta i kupeen..tror det var pga manglende kjølevæske..hmm...så nå lurer jeg på hvorfor det lukter brent olje av bilen til tider... Går som fan nudå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 nei har ikke montert den enda...og brent oljelukt er ekkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Bara att byta då!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 nei..må ha sånn nullstiller greie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 da var luftmassemåler byttet...men neida...den er fremdeles elendig på tomgang??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Vel... Siden vi har blitt offisiell via en annen tråd, så får jeg vel ta på meg bryet med å gratulere deg med ny "wheelbarrow"... Btw.. Alle problemer starter med en defekt coil. Og derfra forplanter det seg videre i systemet. Masse rare feilkoder får du, selv om det er bare en coil. Kan jeg skaffen en?? Ja, det kan jeg.. Men vil jeg?? Nei, det gjør jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 hahaha coilen som er dårlig?men saken er..når jeg kobler av luftmassemåler så oppfører bilen seg "normalt" den stopper ikke på tomgang eller ved bråe gasspedal-slipp..men den putrer fremdeles på tomgang..når jeg kobler til luftmassemåleren så er den bare helt elendig.. og jo..takk for gratulasjonene:) og ja..skaff meg coil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Vel, alle "forståsegpåerne" sa det var alt fra sprekk i blokka, toppen hadde slått seg skjev, lamde var gåen, LMM var gåen, ja omentrent alt var gåen ut i fra "ekspert-utalelser". Kjøpte en "ny-brukt" motor til 5 lapper, surret litt i motorrommet på egen hånd. Bestemte meg for å bytte coiler og etter det gikk ""originalen" som ei klokke... Jævla dyre coiler egentlig, men solgte den motoren jeg hadde kjøpt for fem lapper til fire og ett halvt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå