Gå til innhold

Wicky124 sin 728iA :) solgt :(

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du glemte Jeep'en. ;)

Litt OT kanskje, men hvordan synes du Jeepen er å kjøre?

sitter og spekulerer på å bytte ut Chevyen med en Cherokee,men siden de har solid aksling både foran og bak blir jeg litt i tvil med tanke på kjøreegenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Siden vi har blitt offisiell via en annen tråd, så får jeg vel ta på meg bryet med å gratulere deg med ny "wheelbarrow"... :-)

Btw.. Alle problemer starter med en defekt coil. Og derfra forplanter det seg videre i systemet. Masse rare feilkoder får du, selv om det er bare en coil. Kan jeg skaffen en?? Ja, det kan jeg.. Men vil jeg?? Nei, det gjør jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha :P coilen som er dårlig?men saken er..når jeg kobler av luftmassemåler så oppfører bilen seg "normalt" den stopper ikke på tomgang eller ved bråe gasspedal-slipp..men den putrer fremdeles på tomgang..når jeg kobler til luftmassemåleren så er den bare helt elendig..

og jo..takk for gratulasjonene:)

og ja..skaff meg coil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, alle "forståsegpåerne" sa det var alt fra sprekk i blokka, toppen hadde slått seg skjev, lamde var gåen, LMM var gåen, ja omentrent alt var gåen ut i fra "ekspert-utalelser". Kjøpte en "ny-brukt" motor til 5 lapper, surret litt i motorrommet på egen hånd. Bestemte meg for å bytte coiler og etter det gikk ""originalen" som ei klokke... Jævla dyre coiler egentlig, men solgte den motoren jeg hadde kjøpt for fem lapper til fire og ett halvt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...