Ivanrogov Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Sjekka om det ikke er falskluft som er problemet ? Det med lekasje fra eksosmanifoil er vel enten sprekk i manifoil eller pakningen inn mot blokka. Er det sistnevnte går det veldig fint og bytte! Er det sprekk manifoil, så kjøp en ny manifoil fra koed, den er vel 2delt tipper jeg, så du trenger kun den bakerste. Det at det ryker og lukter brent er vel oljelekasje som blir forbrent på varm manifoil, har du sjekket etter lekasjer på motor? Gjør rent, se etter nye lekasjer etter en kjøretur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Har 19" tillsalgs jag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Risting på motor er det nok pga tomgangsregulator...Og ja..det med manifold...kan man ikke bare sveise? skal sjekke imorgen om det er oljelekasje...har jo ikke fylt på no olje heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 har 19toms selv så..jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Må nesten ha 20" på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 igår funka abs og asc igjen!!! idag, etter en dump...Så slutta det å funke igjen Hadde det samme problemet på min, så satte på diagnose på den, og da kom det opp en feilmelding på abs pumpa, og etter jeg fikk slettet feilen funket det, og siden har det ikke vært noe feil! men har forbredt meg på at jeg må kjøpe en ny en da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Må nesten ha 20" på denne Gleder meg til å se hvordan min blir med 20" og coilovers:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Feil mld sa at det er sensor på høyreside foran som ikke virker...sletta feilkodene, men feilen kom igjen etter start...Nå er den der konstant menmen...ja 20 toms hadde vært no...hadde faktisk 20toms på min gamle E32..det var litt artig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Lurte på en ting...Når jeg senker bilen (skal bare senke foran) vil da original xenon funke som det skal?Er utrolig fornøyd med original lysene og vil ikke at de skal lyse feil eller no..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Bilen selges nå! høyestbydende over 60tusen. Og ja jeg taper ganske mye på denne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 store biler store kostander! sitert. S.s;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 i know...menmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 man får jo også det man betaler for da. denne bilen ble jo solgt for halvparten av en billig E38 pleier og gå for. da er nok ikke bilen i tipp topp stand desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 i know..la ut 75tusen for den når jeg kjøpte den og da virka faktisk alt...men det virka bare i to dager...Pluss..hadde tenkt å ta opp billån på den så jeg slapp å betale 75k cash for den..men siden bilen er for gammel går ikke lånet igjennom heller...double trouble... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 hvem modell var dette da? trodd det var 97. da skulle du fått lån på frem til 2012. når jeg kjøpte min kunne jeg ha lån i 5 år. lån og bil kan ikke overstige 15 år. min bil var 10 så fikk derfor maks 5 år på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå