Gå til innhold

Wicky124 sin 728iA :) solgt :(

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Sjekka om det ikke er falskluft som er problemet ? Det med lekasje fra eksosmanifoil er vel enten sprekk i manifoil eller pakningen inn mot blokka. Er det sistnevnte går det veldig fint og bytte! Er det sprekk manifoil, så kjøp en ny manifoil fra koed, den er vel 2delt tipper jeg, så du trenger kun den bakerste. Det at det ryker og lukter brent er vel oljelekasje som blir forbrent på varm manifoil, har du sjekket etter lekasjer på motor? Gjør rent, se etter nye lekasjer etter en kjøretur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

igår funka abs og asc igjen!!! :)

idag, etter en dump...Så slutta det å funke igjen :(

Hadde det samme problemet på min, så satte på diagnose på den, og da kom det opp en feilmelding på abs pumpa, og etter jeg fikk slettet feilen funket det, og siden har det ikke vært noe feil! men har forbredt meg på at jeg må kjøpe en ny en da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil mld sa at det er sensor på høyreside foran som ikke virker...sletta feilkodene, men feilen kom igjen etter start...Nå er den der konstant :P menmen...ja 20 toms hadde vært no...hadde faktisk 20toms på min gamle E32..det var litt artig.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i know..la ut 75tusen for den når jeg kjøpte den og da virka faktisk alt...men det virka bare i to dager...Pluss..hadde tenkt å ta opp billån på den så jeg slapp å betale 75k cash for den..men siden bilen er for gammel går ikke lånet igjennom heller...double trouble...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem modell var dette da? trodd det var 97. da skulle du fått lån på frem til 2012. når jeg kjøpte min kunne jeg ha lån i 5 år. lån og bil kan ikke overstige 15 år. min bil var 10 så fikk derfor maks 5 år på min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...