S.Hafsmo Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Flott bil du har fått deg der ja. E38 er etter mitt syn noe av det peneste som noen gang har rullet ut fra BMW's fabrikker. Senk og fine felger er alt som skal til på disse. evt. Alpina eller AC Schnitzer leppe for å dra'n helt ut. dog er begge dyre og vanskelig å få tak i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Grattis med gamle 7ern til fattern Har tilbakelagt en del tusen km i denne doningen selv Jeg ville dog hatt den mest mulig orginal. Syns bilen blir fin med de 750 felgene som er på nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Ae ser kult ut..får vel fikse det etterhvert.. ja skal ha den original..frem til sommern:) Da blir det nok senk og felger...Men vet du om det er nivåregulering på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 skaffet Ipod igår, kobla den til aux in hullet i midtkonsollen...men fikk ikke opp noe på tv skjermen..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Hvilken kabel brukte du til å koble til Ipoden da? Her er et bilde som viser hvordan pluggen som du setter inn bak i midtkonsollen må være. Som du ser, får du bare mono lyd + video signal inn. Skaff en kabel som er beregnet for audio/video (3xphono han) ut for Ipod, pluss en stereo kabel med 3,5mm jack plugg i ene enden og to phono hunkontakter i ene enden. Så kobler du sammen disse kablene. Du vil ikke få bruk for den ene phonokontakten ut i fra Ipoden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Bruk gul og rød plugg ut ifra Ipod på denne: Og koble opp i mot denne: Rød mot rød og gul mot hvit (evt. Rød mot hvit og gul mot rød) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 aaah..gull...for når jeg kobla opp igår så stod det bare "mute" på skjermen..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 AE er ikke noe problem. lyktene må deles om du kan kalle det for det. må ha av glasset og plast rammen inni lykta bare. er nok enklest og ta ut lyktene av bilen. men jeg hjore det mens de satt i bilen. for og få av lykteglasser er det 3 klips over og under lyktene.her er lyktene åpnet. her ser du innerglassene i den svarte plastrammen ligger på motoren min. innerglasset på nærlyset måtte fjernes for å få bra resultat syns jeg. glasset var så ujevnt at ringen ikke så ut som en ring. men siden det er linser så har det ikke noe og si. fjernlyset ble bra med innerglasset. sånn er det ferdig Hvilken farge er det på AE de selger på biltema? går det ann å skifte pære på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 När blir det röda hjulboltar da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 når jeg får på sommerhjulene kommer til å bruke samme felgene som stod på e36 min..bare skaffe litt bredere dekk på to av dem (må byttes uansett) 19toms 5eika felger..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 når jeg får på sommerhjulene kommer til å bruke samme felgene som stod på e36 min..bare skaffe litt bredere dekk på to av dem (må byttes uansett) 19toms 5eika felger..hmm.. Må ju ha minst 10" breda felger bak ju Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 nejnej...8,5x19 holder med 245-40-19 dekk bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Ae ser kult ut..får vel fikse det etterhvert..ja skal ha den original..frem til sommern:) Da blir det nok senk og felger...Men vet du om det er nivåregulering på bilen? Jeg mins det var nivåreg på denne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 aaah...cool..eller....teit kanskje? men ja...enkelt å senke den om den har nivåreg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 aaah...cool..eller....teit kanskje? men ja...enkelt å senke den om den har nivåreg? bak gjøres det med bmw komputer (hvis det er nivåreg da) legg ut en tråd på bmwccn med chassienummer..da får du sikkert utstyrslista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå