Gå til innhold

Wicky124 sin 728iA :) solgt :(

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror jeg bare selgern igjen jeg as..montert ny luftmassemåler, sletta feilkoder...men neida..går fremdeles ikke pent i det hele tatt.. og ny av dagen...lekkasje i bakre eksosmanifoild..kan dette sveises?verksted duden sa at den måtte byttes og han kunne gjøre det for 15tusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg bare selgern igjen jeg as..montert ny luftmassemåler, sletta feilkoder...men neida..går fremdeles ikke pent i det hele tatt.. og ny av dagen...lekkasje i bakre eksosmanifoild..kan dette sveises?verksted duden sa at den måtte byttes og han kunne gjøre det for 15tusen...

Du må ta i betraktning at han verksted duden også er keen på å tjene 15 lapper! Ikke sikkert det er så ille, mye som kan sveises :wink:

EDIT: Hvor var det var egentlig? Svendsen eksos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei var på Quickstop..Han skulle ikke sveise, men bytte hele eksosmanifoild, bytte coiler, bytte til nyere luftmassemåler siden den måtte kodes om og man ikke kunne bruke en som var brukt fra en annen bil, selv om delenr var likt..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat samme problem som deg. Gikk rufsete på tomgang, stoppet til tider o.l. Men så fort jeg kobla ut LMM'en, da gikk den "normalt" på tomgang.

Løsningen: Rens tomgangsregulatoren din.

Jeg tok ut min, la den i parafin over natta, skrudde den på igjen og voila, nå går den perfekt på tomgang.

Kan dette minne deg om din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...prikk lik oppførsel...nesten iallefall...tomgangsnåla i bilen vipper litt opp og ned....og den stopper opp om jeg gasser (på tomgang) hardt og slipper med engang..da detter turtallet ned til 2-400 omdreininger...noen ganger stoppern..andre ganger fortsettern å gå ....Når luftmassemåler er kobla til så går den helt fint...dog med litt putring på tomgang...men det er ganske lite..hmm...

men hvor er denne tomgangsregulatoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...prikk lik oppførsel...nesten iallefall...tomgangsnåla i bilen vipper litt opp og ned....og den stopper opp om jeg gasser (på tomgang) hardt og slipper med engang..da detter turtallet ned til 2-400 omdreininger...noen ganger stoppern..andre ganger fortsettern å gå ....Når luftmassemåler er kobla til så går den helt fint...dog med litt putring på tomgang...men det er ganske lite..hmm...

men hvor er denne tomgangsregulatoren?

You're not gonna like this: Midt under innsuget. #-o

Er vel verdt jobben og prøve iallefall! Jeg ble sjeleglad da jeg monterte den igjen og det funka! :mrgreen:

Vent med alt som heter coiler og ting som koster penger, rens det som kan renses først, og prøv deg fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...