Rannem Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Har du nullstilt etter at du koblet til den nye LMM da? på E36 kan du nullstille ved å koble fra batteriet i ca 20 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 kobla fra batteriet (tok av minus pol) i ca 10-15 min..kanskje la den stå lenger uten strøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 kobla fra batteriet (tok av minus pol) i ca 10-15 min..kanskje la den stå lenger uten strøm? Verdt et forsøk Tror min stod 1 time, men var vist bare nødvendig med 20 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 hehe...får vel prøve...en annen dag...rekker ikke idag..trenger bilen..MEN...er det farlig å kjøre om jeg bare kobler av luftmassemålern og kjører uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Tror ikke det, men den går i "nødmodus" og bruker jævli mye suppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 For noe dritt du har kjøpt nå da Wicky Ha ha, grattis med ny bil da (hakke` giddi lest gjennom tråden din nå men håper du blir mere fornøyd med denne enn den forrige). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 tror jeg bare selgern igjen jeg as..montert ny luftmassemåler, sletta feilkoder...men neida..går fremdeles ikke pent i det hele tatt.. og ny av dagen...lekkasje i bakre eksosmanifoild..kan dette sveises?verksted duden sa at den måtte byttes og han kunne gjøre det for 15tusen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 tror jeg bare selgern igjen jeg as..montert ny luftmassemåler, sletta feilkoder...men neida..går fremdeles ikke pent i det hele tatt.. og ny av dagen...lekkasje i bakre eksosmanifoild..kan dette sveises?verksted duden sa at den måtte byttes og han kunne gjøre det for 15tusen... Du må ta i betraktning at han verksted duden også er keen på å tjene 15 lapper! Ikke sikkert det er så ille, mye som kan sveises EDIT: Hvor var det var egentlig? Svendsen eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Nei var på Quickstop..Han skulle ikke sveise, men bytte hele eksosmanifoild, bytte coiler, bytte til nyere luftmassemåler siden den måtte kodes om og man ikke kunne bruke en som var brukt fra en annen bil, selv om delenr var likt..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Jeg hadde akkurat samme problem som deg. Gikk rufsete på tomgang, stoppet til tider o.l. Men så fort jeg kobla ut LMM'en, da gikk den "normalt" på tomgang. Løsningen: Rens tomgangsregulatoren din. Jeg tok ut min, la den i parafin over natta, skrudde den på igjen og voila, nå går den perfekt på tomgang. Kan dette minne deg om din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Wow...prikk lik oppførsel...nesten iallefall...tomgangsnåla i bilen vipper litt opp og ned....og den stopper opp om jeg gasser (på tomgang) hardt og slipper med engang..da detter turtallet ned til 2-400 omdreininger...noen ganger stoppern..andre ganger fortsettern å gå ....Når luftmassemåler er kobla til så går den helt fint...dog med litt putring på tomgang...men det er ganske lite..hmm... men hvor er denne tomgangsregulatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Wow...prikk lik oppførsel...nesten iallefall...tomgangsnåla i bilen vipper litt opp og ned....og den stopper opp om jeg gasser (på tomgang) hardt og slipper med engang..da detter turtallet ned til 2-400 omdreininger...noen ganger stoppern..andre ganger fortsettern å gå ....Når luftmassemåler er kobla til så går den helt fint...dog med litt putring på tomgang...men det er ganske lite..hmm...men hvor er denne tomgangsregulatoren? You're not gonna like this: Midt under innsuget. Er vel verdt jobben og prøve iallefall! Jeg ble sjeleglad da jeg monterte den igjen og det funka! Vent med alt som heter coiler og ting som koster penger, rens det som kan renses først, og prøv deg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 ahaa...og med andre ord...MØKKA JOBB? noen som vil skru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Er ikke den beste jobben nei. Men du klarer det fint. Er bare trangt! Kjøp deg 2 nye slangeklemmer når du først er i gang der nede, er sånne orginale drittklemmer ifra bmw der. Så før du skrur av så pass på og ha et par for hånden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Du skulle hatt det problemet på caben din med M43 motor. Da er tomgangsregulatoren like tilgjengelig som peilepinnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå