wicky124 Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 tror ikke jeg tar sjangsen på å skru dette selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Jeg skal ut å garasjen og skru ut min selv nå. Tror det er der problemet mitt ligger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 jasså jasså...leker du kjekkas nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Haha Du klarer det helt sikkert hvis du bare vil, finn din indre entusiastglød! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 den døde når jeg ble påkjørt bakfra i cabben as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Er absolutt ikke en vanskelig jobb. Den øverste slangen er bare og dra av, den nederste klipper du bare av slange klemme på, så er det bare og ta av kontakten i forkant, også dytter du den bakover mot torpedo veggen, og vips så er den ute. Eneste som er litt kuk er og få pressa den nedi slangen igjen når du skal sette den på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 åja..trodde nesten jeg måtte demontere innsuget..hmm..har vel ikke no link til en DIY eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 ahaa...og med andre ord...MØKKA JOBB? noen som vil skru? Hva får jeg for det? Trenger forgasser-rens eller start spray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 hva vil du ha for det?startspray og forgasserrens?huff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Skal du man få det renset er det greit med Forgasser-rens. 500 spenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 men...er jo ikke forgasser på denne?! ja skal se hva nav gir meg på tirsdag så blir det nok ordnings på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Hehe, neida.. Men bruker det for og rense tomgangsmotoren. Løse opp all shit som er der inne =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 ahaa..i see i see men da skal jeg nok gi en lyd fra meg u got the tools and a garage? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Jepp, har alt man kommer til og trenger. og trykkluft så man får blåst rent også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 ahaa..cool cool men parker e30 unna meg da...just in case.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå