Gå til innhold

Min bil. E61

5er
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemme nok det Skands1 skriver, at rengjøring av de felgene kan bli mye arbeid.

Tenkte jeg ikke på... :roll:

Da er type 128 enda mer aktuell :)

Synes disse som er avbilda her ser dypere ut enn de du la ut på den sølvfarga E61'n.

Mulig der er ett synsbedrag. :?

iime8mv5338zldb5klj5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på, det er liten forskjell mellom komforten fra 19" til 20".. utseende derimot..

Delvis enig med Saltkjelen her. Jeg har kjørt med både 19" og 20" på min E61 og merket ikke særlig forskjell i komfort. 20" var også hakket råere utseendemessig. Men jeg er skeptisk til 20" med tanke på holdbarhet. Jeg har prestert å bulke 2 av 19 tommerne. Disse lot seg til nød rette, men med 20" hadde løpet vært kjørt. Hvis man er opptatt av å følge reglene sliter man også mhp load index på 20" hjul på E61. Man må ganske langt opp i bredde for å oppnå LI 93 i 20".

Hadde jeg valgt i dag hadde det blitt 18" eller til nød 19" Det er en grunn til at de tyske ingeniørene ikke utstyrer E61 med 20" i utgangspuktet 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte også disse felgene, og så vidt jeg kan huske så får du opp samme bilde på schmiedmann enten du velger 18", 19" eller 20". Så bildene av den svarte er nok 20" eller 21" ser det ut til, mens den sølv met ser ut til å være 18" eller 19" med kun 8,5 bredde bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 19" M-Sport med continental dekk.

Måtte ha spacere på Breyton felgene, det ville jeg ikke ha. Derfor ble det orginalfelger istedet for. Rekner med det blir best for bilen....................

Gleder meg til å få prøvd dem på bilen, litt mye is på veiene her ennå. Kånå maser at jeg må hive dem på, så hun kan ta bilder av de. ;)

Litt mye arbeid bare for så å ta dem av igjen, men...

Skal bli godt å få sommar(dekk) igjen. :-)

Ha ein fine bollesøndag folkens! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv hatt 19" og 20", men på m3, der var det hakket forskjell. men på e60/61 vet jeg ikke, men jeg skal ha 19" på min e60 ihvertfall.

hva slags 19" har du valgt 5er?

jeg er ihvertfall på utkikk etter de 19" Motorsport hjula (heter forresten BBS RS-051 8,5"/052 9,5"), men ser at de ikke er lett å få tak i her i norge. fant ETT sett på ebay.de bare, med 8,5" og 9,5".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Har valgt orginale M-sport felger, type 172, 8,5 +9,5 x19 med 245/35 +275/30-19 dekk.

mvrh1uac87o79zgmg3g4.jpg

Bra valg.. DIGGER disse felgene! Nesten så jeg har lyst å skaffe meg slike, tillfelle jeg skal ha en 5`er en gang :P

Har også sett dem på en E39 M5 en gang.. Driit rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...