Pittball Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Hei! Noen andre her som har vært borti en ulyd i motoren som nesten høres ut som en god gammel snekkelyd? Merkes når motor går på tomgang, og kan nesten høres ut som om lyden kommer fra eksos manifold... Det er nettopp byttet toppakning på moteren, og ventiler osv ble sjekket i denne sammenheng siden lyden var der fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Rister det i bilen? Går den normalt? Snekke-lyd er ofte en coil som er gåen, dvs går på 5 syl... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pittball Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Rister det i bilen? Går den normalt? Snekke-lyd er ofte en coil som er gåen, dvs går på 5 syl... Bilen rister ikke, og såvidt jeg vet går den fint... Merker egentlig bare noe til det når den står på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Jeg hadde akkurat sånn snekkelyd på min M50, den er borte nå. Det jeg har gjort med motoren siden er: -Dyserens, et eller annet Omega produkt. -Rensing av veivhusventilasjon. -Konsekvent fylt 98 oktan bensin -Oljerens og erstattet 10W40 halvsynt med 5W40 fullsynt. De eneste gangene Sabbdieselen viser seg nå er ved oppstart etter 4uker + stillstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 hehe, etterstram en tennplugg... hadde samme sympomet i m50.. hørtes ut som sjarken t pappa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pittball Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Jeg hadde akkurat sånn snekkelyd på min M50, den er borte nå. Det jeg har gjort med motoren siden er: -Dyserens, et eller annet Omega produkt. -Rensing av veivhusventilasjon. -Konsekvent fylt 98 oktan bensin -Oljerens og erstattet 10W40 halvsynt med 5W40 fullsynt. De eneste gangene Sabbdieselen viser seg nå er ved oppstart etter 4uker + stillstand. Skal teste med dyserens, olja er ny, men får bytte til 5w40 om det ikke hjelper å stamme til tennplugger osv Takk for svar folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 trur du skal teste og stramme pluggene først! dæm skal sitte med 30NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pittball Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 trur du skal teste og stramme pluggene først! dæm skal sitte med 30NM Will do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Tørr garantere deg at det er det som er feilen. Da, det ikke blir ordentlig komp. på d sylinderet så blir d tøff tøff lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pittball Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Tørr garantere deg at det er det som er feilen. Da, det ikke blir ordentlig komp. på d sylinderet så blir d tøff tøff lyd Den garantien din skulle du ha veddet penger på i tillegg! Stramte til pluggene så forsvant snekkelyden Takk for det tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Tørr garantere deg at det er det som er feilen. Da, det ikke blir ordentlig komp. på d sylinderet så blir d tøff tøff lyd Den garantien din skulle du ha veddet penger på i tillegg! Stramte til pluggene så forsvant snekkelyden Takk for det tipset! !!! YEAH MAN! Klarte liksom ikke å koble oljen inn i dette.. go helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pittball Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Tørr garantere deg at det er det som er feilen. Da, det ikke blir ordentlig komp. på d sylinderet så blir d tøff tøff lyd Den garantien din skulle du ha veddet penger på i tillegg! Stramte til pluggene så forsvant snekkelyden Takk for det tipset! !!! YEAH MAN! Klarte liksom ikke å koble oljen inn i dette.. go helg!! MERRY HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå