jensemann23 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Hadde en del prosjekttråder som er borte, og bilder som jeg har latet opp i div tråder. De er borte! Jeg har linket til dem i salgsannonsen min, og nå er de borte. Litt irriterende:(
Lars89 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 De er ikke borte. Bare skriv inn forum/ etter www.bimmers.no/
jensemann23 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Hehe. Nei De er borte fra forumet. Har søkt og lett gjennom trådene mine, hadde en bildetråd, og linken fungerer ikke mer. Fant den heller ikke ved søk på ord jeg vet er i overskriften
Deep Dish Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Denne du leter etter.? viewtopic.php?f=6&t=118635
Lars89 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Vet at gamle linker ikke funker, derfor jeg skreiv som jeg skreiv. Har fungert på alle andre innaktive linker her
jensemann23 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 ja, takk:) Var kanskje bare søkemotoren som var nede da jeg søkte da:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå