Evenol Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 (endret) Hei. Ønsker å kjøpe en E36 328i Coupé. Bør være tilnærmet strøken, mest mulig utstyr, sportsseter, M-tech, etc. Snakker høy prisklasse for en E36, ikke vits i å legge inn rep.objekter o.l. Er seriøs og har kapitalen klar. Sleng inn det du har på PM eller her i tråden. Alt blir vurdert. Mvh Even Orderud Loftesnes Endret Februar 26, 2016 av Evenol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langdal Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Kanskje denne? viewtopic.php?f=39&t=134645 Ikke jeg som selger, men tenkte på den når jeg så tråden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Kanskje denne?http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=39&t=134645 Ikke jeg som selger, men tenkte på den når jeg så tråden din. Har vært i kontakt med vedkommende, og gitt han et bud. Men bilen har vært utsatt for karossbytte og det er uvisst hva som er gjort, så må i kontakt med BT før jeg vurderer noe som helst mer. Pluss litt annet småtteri. Men takk for svar, får se hva det blir til. Even O.L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Bump. Ingen som vet om noen som skal selge noe strøkent noe nå som sommeren nærmer seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Jeg har en cab, men det er vell kanskje ikke intresangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Jeg har en cab, men det er vell kanskje ikke intresangt Hei. Dessverre, har bestemt meg for coupé. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå