Sjøbuse Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 ok. jeg har vært der noen ganger i verkstedet den siste tia. vært oppe med deler og slikt til bilen. ligger masse ledninger ved pcen. den er nok der hehe.
S.Arnesen Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Mandag efta/kveld er tingen vettu. Send meg melding når du kommer. Tror kabelen skal ligge på plassen sin, er bare å brøyte vei inn i verksted så får vi sjekka... hehe
Sjøbuse Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 grunnen for denne tråden er jo nettop at han brøyter gjennom snø hævver. så den lille kanten forran verkstedet tar han med E39`n. så slipper vi no problemer med det. hehe.
BimmerE46 Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Mandag efta/kveld er tingen vettu. Send meg melding når du kommer. Tror kabelen skal ligge på plassen sin, er bare å brøyte vei inn i verksted så får vi sjekka... hehe Da er det deal, kommer i kveld jeg vettu
BimmerE46 Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 grunnen for denne tråden er jo nettop at han brøyter gjennom snø hævver. så den lille kanten forran verkstedet tar han med E39`n. så slipper vi no problemer med det. hehe. *montere snøplogen etterjobb*
Sjøbuse Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 dårlig dag for en diagnose. pc etter pc feilet jo hehe. men du fikk deg hvertfal en tur i 7er`n da
BimmerE46 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 dårlig dag for en diagnose. pc etter pc feilet jo hehe. men du fikk deg hvertfal en tur i 7er`n da Det er jo helt utrolig, at så mye skulle svikte på en kveld. Pc etter pc etter pc, faktisk 3 pc'er nekta å jobbe. Ble jo 2 turer i 7'ern da Men tar med pc'en min i dag så prøver vi da. Ses kl 21 hos Arnesen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå