Gå til innhold

Har problem med min E39 abs,og asc lampa lyser?? Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok. jeg har vært der noen ganger i verkstedet den siste tia. vært oppe med deler og slikt til bilen. ligger masse ledninger ved pcen. den er nok der :P hehe.

Skrevet

Mandag efta/kveld er tingen vettu. Send meg melding når du kommer. Tror kabelen skal ligge på plassen sin, er bare å brøyte vei inn i verksted så får vi sjekka... hehe

Skrevet

grunnen for denne tråden er jo nettop at han brøyter gjennom snø hævver. så den lille kanten forran verkstedet tar han med E39`n. så slipper vi no problemer med det. hehe.

Skrevet
Mandag efta/kveld er tingen vettu. Send meg melding når du kommer. Tror kabelen skal ligge på plassen sin, er bare å brøyte vei inn i verksted så får vi sjekka... hehe

Da er det deal, kommer i kveld jeg vettu :)

Skrevet
grunnen for denne tråden er jo nettop at han brøyter gjennom snø hævver. så den lille kanten forran verkstedet tar han med E39`n. så slipper vi no problemer med det. hehe.

*montere snøplogen etterjobb* :D

Skrevet
dårlig dag for en diagnose. pc etter pc feilet jo :P hehe. men du fikk deg hvertfal en tur i 7er`n da :P

Det er jo helt utrolig, at så mye skulle svikte på en kveld. Pc etter pc etter pc, faktisk 3 pc'er nekta å jobbe.

Ble jo 2 turer i 7'ern da :)

Men tar med pc'en min i dag så prøver vi da. Ses kl 21 hos Arnesen da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...