BMWPower Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Noen så vet hvor jeg kan få tak i slike? Eller evnt. hvordan lage selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 har sett disse før men kan ikke helt huske fra hvor men det ser jo ut som vanlig eksosrør som stikker ut der:P også bare bruke noen flexrør og opp til der du vil ha kjøling:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E39-M5-FRONT-BUMPER-GRILL-SS-BRAKE-AIR-DUCTS-KIT_W0QQitemZ180464815589QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item2a048a8de5 Har sett noen har lagd noe jalla greier selv også, med bare tynne rustfrie rør som er skrå kappet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Så jo nesten ut som en artig variant av sidepipes, frontpipes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Dette er vel oginalen: http://activeautowerke.com/viewproduct.aspx?id=product33 Men fy for en pris Her må vi nok til å få maskinert noe selv i CNC maskin tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 De ringene i støttfangeren brukes ofte til bremsekjøling da Men som du sier, så har AA et kit som du linket til der de kobler intakboksene til kanalen mellom bremsene og intakene du ser på bilder. Jeg bruker Active autowreke RAM filter og aFe Stage 2 CAI Funker greit, aFe ga meg 8rwp og 9rwnm men hvor mye AA gir vet ingen. Kan vel tro at i større hastigheter så vil den hjelpe litt men V8'eren til M5'n puster ganske greit så det er vel mer for å få kald luft inn til motoren. Originalt så er luftintakene bak fangeren, der står luften "iro" og blir oppvarmet av motoren. Men du skal vel bruke denne til rekkesekser prosjektet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Skal bruke det til rekkesex prosjektet ja Tenkte hovedsaklig på kjøling til bremser men også med litt mer kald luft til motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå