s2ff3r Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 er det noen som vet hvor jeg kan få tak i/evt. hvordan lager jeg en basskasse i glassfiber til bagasjerommet på en bmw 525ia m20 (E34)....har sett etter modelltilpasset basskasse på www.bsbildeler.no men det finnes ikke til E34... hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Hvor vil du ha kassen? I siden eller hjulbrønnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2ff3r Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 tenkte jeg skulle dekke ca halve bagasjerommet, fra bak på ryggen i baksetene og mot bagasjelokket. hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Da er det lettere og bedre å lage den i MDF ikke støpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2ff3r Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 åå, er det, det? men, jeg har 2stk 12" som jeg skal plassere der da, vet du noe om hvordan jeg lager den da? tenkte jeg skulle ha den siden som magneten er på, ut slik at jeg ser magneten når jeg åpner bagasjelokket, hvordan får jeg dette til? har ikke lagt noen form for basskasse før skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Om du vil ha bra med trykk inn i bilen og ikke bare i bagasjen bør du ha elementene inni kassen, så fronten går inn i bilen gjennom skiposen i baksetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2ff3r Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 åååå, okei da så da kan jeg så og si lage en helt normal kasse da, men med 2 stk 12" som peker mot skiposen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Jepp. er en slager det Få det så tett som mulig rundt kassen så alt trykket må gjennom skiposen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå