sondred Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Hei, har akkuratt fått ta i en e36 320i stv, 1996mod:) 258 000km på nåla, ingen ulyder å akkurat hatt plugg å motorservise på motor. bilen har sports int, strøkent, stor kjørekomp, aircondition, 18" tsw kaylami, 5 felger så jeg har reservehjul også (slitte hjul men....) eneste som er, er at jeg må bytte bakdempere å bensinpumpe, å kanskje hjulbuer bak etterhvert pga rust.(mulig bagasjeluke også, litt rust der også) Fyren jeg kjøper bilen av kjøpte bilen rundt mai i fjord for 43 000, å ga selv 7500 for felgene. får bilen for 9ooo:) skal til eu, men bilen virker veldig grei. kan dette være noe upris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Nei løp å kjøp! HVIS du finner ut at bilen ikke er noe tess mht rust etc. så får du mere enn 9000.- i deler for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 dette må jo være alt annet enn UPRIS alle fall Løp å kjøp, ta en runde med bilen så tipper jeg du har masse bil for pengene og litt påkost. som bmwkizn sier så får du jo mere for den i deler uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Takk for svar, tror nok ikke jeg selger denne i deler, blir nok en rask oppussing, å kanskje salg igjen, vil ha sedan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Legg ut noen bilder av bilen da. Jeg er muligens intressert i å kjøpe av deg bilen, da jeg har vert inne på tanken å skaffe meg Touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 skal jeg gjøre vettu, tror faktisk jeg setter på golf skjermer bak når jeg først skal bytte de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 skal jeg gjøre vettu, tror faktisk jeg setter på golf skjermer bak når jeg først skal bytte de:) Så må du ikke glemme Skoda hjulkapsler, Saab gulvmatter, Mercedes stjerne på panser, ett Fiat og ett Toyota framsete (og gjerne ett dobbelt buss-sete bak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Skjønner du kanskje ikke har sett d på en e36 før? viewtopic.php?f=11&t=97049&start=165 ser ikke så ille ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 var ikke så "kult" heller da.. Synes det er blasfemi å montere andre bildeler på en ellers så optimal bil. Jeg hadde ikke gjort det. ikke om jeg hadde kunnet det engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 er for å få litt større plass bak bare:) sett ferdig resultat også, ser veldig greit ut faktisk:) får se hva det blir til når jeg får den, kan jeg redde buene som er der så gjør jeg selvfølgelig det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå