Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har akkuratt fått ta i en e36 320i stv, 1996mod:) 258 000km på nåla, ingen ulyder å akkurat hatt plugg å motorservise på motor.

bilen har sports int, strøkent, stor kjørekomp, aircondition, 18" tsw kaylami, 5 felger så jeg har reservehjul også:P (slitte hjul men....)

eneste som er, er at jeg må bytte bakdempere å bensinpumpe, å kanskje hjulbuer bak etterhvert pga rust.(mulig bagasjeluke også, litt rust der også)

Fyren jeg kjøper bilen av kjøpte bilen rundt mai i fjord for 43 000, å ga selv 7500 for felgene.

får bilen for 9ooo:)

skal til eu, men bilen virker veldig grei.

kan dette være noe upris?

Skrevet

Nei løp å kjøp! HVIS du finner ut at bilen ikke er noe tess mht rust etc. så får du mere enn 9000.- i deler for den. ;)

Skrevet

dette må jo være alt annet enn UPRIS alle fall 8) Løp å kjøp, ta en runde med bilen så tipper jeg du har masse bil for pengene og litt påkost.:) som bmwkizn sier så får du jo mere for den i deler uansett.

Skrevet

Legg ut noen bilder av bilen da. Jeg er muligens intressert i å kjøpe av deg bilen, da jeg har vert inne på tanken å skaffe meg Touring. ;)

Skrevet
skal jeg gjøre vettu, tror faktisk jeg setter på golf skjermer bak når jeg først skal bytte de:)

:shock: Så må du ikke glemme Skoda hjulkapsler, Saab gulvmatter, Mercedes stjerne på panser, ett Fiat og ett Toyota framsete (og gjerne ett dobbelt buss-sete bak) #-o

Skrevet

var ikke så "kult" heller da.. Synes det er blasfemi å montere andre bildeler på en ellers så optimal bil. Jeg hadde ikke gjort det. ikke om jeg hadde kunnet det engang.

Skrevet

er for å få litt større plass bak bare:) sett ferdig resultat også, ser veldig greit ut faktisk:) får se hva det blir til når jeg får den, kan jeg redde buene som er der så gjør jeg selvfølgelig det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...