Gå til innhold

E-34 tenningslås

stiggy
 Share

Anbefalte innlegg

Får ikke vridd nøkkelen til første hakket? (ACC)

Der du har strøm til cdspiller og km vises i instrument (ikke tenning)

Så tar du en sveisetråd e.l. og stikker inn i det hullet ved siden av nøkkel i tenningslåsen.., lirker litt med den og drar i nøkkel.

Har liggende en tenningslås med nøkkel fra 92mod e34 om du trenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis nøkkelen går rundt, men ingenting skjer når du vrir på den, har akslingen mellom tenningslås og el-bryter knekt. får ikke kjøpt akslingen for seg selv, så du må kjøpe hele rattlåsen. (1200,- på koed)

om du ikke får vridd om nøkkelen overhodet kan det raskt bli litt mere problematisk, da den må stå i posisjon 1 for at du skal kunne få inn en vaierbit/1.5mm umbrako/borr eller liknende.

trenger strengt tatt bare trinn 1 og 2 av denne, så bytter du hele tenningslåsen.

DIY - ødelagt tenningslås

DIY - ødelagt rattlås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at den mekaiske delen av tenningslåsen har kilt seg på et vis men har fått av rattlåsen men redd for at rattlåsen skal gå i inngrep når jeg skal kjøre på verksted. Starter på el.stikket med skrujern.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det sikkert den akslingen inni rattlåsen som har knekt. prøv å få demontert tenningslås, så ser du det med en gang. har selv kjørt rundt en del med frykt for at rattlås skal slå inn, og det er ikke veldig gøy.

Mye tyder på det, for akslingen i andre enden ved tenn stikket vill ikke følge med.

Har fått henne på veksted så få jeg se om de kun han bytte inmaten slik at jeg beholder samme nøkkel. :D

Ble tauebil.

Takker igjenn for gode råd og tips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...