Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som Vegard sa ^^

Det skal komme et klikk av et rele som er inne i EWSII modulen når du setter nøkkelen i ringantenna værtfall. Om det ikke kommer noe klikk så er det noe som ikke fungerer som det skal.

Skrevet

Sliter med at motoren sperrer på 5200.

Det er en m52b28 med 320 innsug.

håpte kansje ews modulen kunne vere feilen

Skrevet
at bilen ikke starter? :P

Som vegard sier så ville nok ikke bilen starta om det var noe galt med EWSen . Da setter jeg meg heller med DME om den sperrer på 5200 .

får jo programert hjernen til å sperre på 7000 eller høyere om det er ønskelig . Mulig denne chipen i hjernen har tatt kvelden ?

er jo en chip i hjernen ( eller brikke om du vil kalle det det ) som slår inn når innstilt turtall er nådd

Joakim

Skrevet

Når Jeg null stiller Alle feil koder med car soft så kan jeg dra den til 6500 på første og andre gir og når jeg kommer til tredje så sperrer den på 5200-til 5500 igjenn.

Og da gjør den det på første og andre igjen.

Finnes det noe nød modus ?

Skrevet

har det samme problemet med min motor m52b28....går dårlig også,mulig vanos problem?...har byttet solenoiden på vanosen +veiv sensor, uten bedring..ikke vet jeg hva det er...anyone?? [-o<

Skrevet
En gjenganger ved slike symptomer er vel olje i plugghull / kamføler.

Hvordan får man fikset dette ? Skiftet plugger for noe siden fordi bilen har hvert så "død". Da var det ganske mye olje i enden på noen av de.......

Skrevet

Hvilke feilkoder gir carsoft?

Hadde noe slikt kødd på en m50b25 vanos som hadde rullet 353 000km en gang :P

Fikk da feil på carsoft.., feil tenning på syl 1, 2, 3, 4, 5 og 6 om jeg ikke husker feil.. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...