Tomcandersen Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Hei, Tenkte og senke min e39 523 2000mod sedan, men lurer litt på hva jeg bør gå for. Ønsker å beholde komfort så det blir ikke noe 50mm, men noe rundt det original m-sport er. Noen som har noe og anbefale, og kanskje noen som vet hvor mye en m er senket fra fabrikk??
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 hva med 30/15? perfekt senking spør du meg. ikke for lavt, men samtidig sportslig. pent når dekk å hjulbue går perfekt overens.
Tomcandersen Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Har så langt funnet 30/25 hos gs bildeler, er det greit eller bør jeg finne noe mer rundt 30/15 ? Eventuelt noen som vet hvor jeg får tak i det.
Robbi3 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Dersom du er usikker, gå for original M-sport. Den kommer originalt i bilene som kom med M-pakke. Og da slipper du stress med EU og alt det andre tullet.
badsha Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 eller kjøp bilstein sett fra meg:) er forhandler av dette
Tomcandersen Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Noen som vet ca pris på originalt M ? Og må jeg til Jæger for og handle det eller har andre det??
bmwmann24 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Jeg handla mitt på meca. senkefjører er med tuv-papirer. 30/25 er jo ikke dumt da. bilen blir vel mer eller mindre i vater da. er jo høyere foran enn bak orig så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå