sel90 Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Hei. Likte meg jævlig godt inn på forumet her, så jeg har et spørsmål til angående fjernlyset mitt. Det som har skjedd er at, jeg parkerte bilen en dag og da plutselig lyste fjernlyset. Fikk ikke slått av det så jeg bare nappa ut kontaktene sånn at jeg ikke har noe fjernlys nå. Det går aldri an å slå av fjenlyset (lyser hele tia hvis jeg kobler på kontaktene). Føles ut som noe ikke slår ut? Kan det være Rele? Noen som har forslag? Dette har dem skrevet på Eu-kontrollen så det er greit å få fiksa det. Noen som har vært borti problemet eller vet hva det kan være for noe? Takk for svar på forhånd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 har fått noen tips om det kan være lysmodul? Kan det stemme? Hvor sitter dette modulet egentlig? har ikke så mye peiling om biler. Hjelp meg vær så snill. Noen som vet om jeg kan få tak i sånn billig? Bilen er 1997 BMW 520i e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Koed selger LCM, brukte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 kan jeg få link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 www.koed.no Siden er nede for øyeblikket, men kommer vel tilbake snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Dette er en kjent feil. Det er en evt to Effekttransistorer som har tatt kvelden. Det ligger en DIY under mekartips. Problemet kan være å få tak i nye transistorer. En brukt Lcm kan vel ikke brukes? Da denne må kodes på nytt fra veksted og de sier vel at denne må være ny.. Uansett er det transistorer i en brukt som du kan lodde over. http://www.autopower.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 ok. Jeg veit a faen om det går an å bruke gammelt modul jeg, men hvor sitter ette modulet på bilen min? og hvordan skal jeg få bytta de transistorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 http://tech.bentleypublishers.com/servl ... %20E39.pdf http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=130 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 takk for bra link, men tror dette blir for avansert for meg. Kan ikke de av dere som er/bor nære Drammen hjelpe meg med dette mot betaling? Eller så må jeg besøke BMW service og det er ikke sikkert dem klarer å fikse dette uten å bytte hele dritten vell :s det tror jeg nok koster en del. Vær så snill og hjelp meg med dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 BMW verkstedet bytter bare med nye, de sier du ikke kan omprogramere brukte. Kjenner su noen som har BMW-scanner1.36 eller høyere som vet hvordan man bruker spesialfunksjonene kan de re-programere brukte moduler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå