Gå til innhold

Spm. ang fjernlys Bmw e39

sel90
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Likte meg jævlig godt inn på forumet her, så jeg har et spørsmål til angående fjernlyset mitt. Det som har skjedd er at, jeg parkerte bilen en dag og da plutselig lyste fjernlyset. Fikk ikke slått av det så jeg bare nappa ut kontaktene sånn at jeg ikke har noe fjernlys nå. Det går aldri an å slå av fjenlyset (lyser hele tia hvis jeg kobler på kontaktene).

Føles ut som noe ikke slår ut? Kan det være Rele? Noen som har forslag?

Dette har dem skrevet på Eu-kontrollen så det er greit å få fiksa det. Noen som har vært borti problemet eller vet hva det kan være for noe?

Takk for svar på forhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått noen tips om det kan være lysmodul? Kan det stemme?

Hvor sitter dette modulet egentlig? har ikke så mye peiling om biler. Hjelp meg vær så snill.

Noen som vet om jeg kan få tak i sånn billig?

Bilen er 1997 BMW 520i e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en kjent feil. Det er en evt to Effekttransistorer som har tatt kvelden. Det ligger en DIY under mekartips. Problemet kan være å få tak i nye transistorer.

En brukt Lcm kan vel ikke brukes? Da denne må kodes på nytt fra veksted og de sier vel at denne må være ny.. Uansett er det transistorer i en brukt som du kan lodde over.

http://www.autopower.se/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for bra link, men tror dette blir for avansert for meg.

Kan ikke de av dere som er/bor nære Drammen hjelpe meg med dette mot betaling?

Eller så må jeg besøke BMW service og det er ikke sikkert dem klarer å fikse dette uten å bytte hele dritten vell :s det tror jeg nok koster en del.

Vær så snill og hjelp meg med dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...