SSM Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Er jo veldig greit at man får bestkjed om slikt når det er suspekt at bilen kan være et tyveriobjekt. Hadde det vert en person som hadde hatt over 1000 innlegg så hadde det kanskje vert en annen sak. Jeg forstår reaksjonen til bmwhamster veldig godt. Jeg driver jo selv med å bygge om min bil, og prøver å være så forsiktig jeg kan med å legge ut for mye info og bilder som kan hinte om hvor bilen befinner seg. Heldigvis så bor jeg ikke så ille til som deg. Lykke til med salget videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristofferbmw Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 jeg lurte på om du kjenner han som har den røde bmw`n vedsiden av på bilde på side 1.. skal lakkere bilen min i den fargen... er det noen som evt veit hva farge koden på denne lakken er ? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Calypsorød? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhamster Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 kom med bud. nå skal den bort, da jeg har tinget en annen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhamster Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 bump bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 er bilen enda til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhamster Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 likte denna ja... har du et telefon nummer du kan nås på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhamster Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 ..bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhamster Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Grattis Tom=) fikk du forlangende pris eller ? atle simonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg