BD Racing Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 INGEN SOM HAR LYST PÅ BAKFANGER, KANALSKJØRT osv. ???
BD Racing Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Da er front og bak fanger pluss side skjørt solgt Noen som har lyst på de andre delene ? Panseret er 100 % strøkent og ser nesten nytt ut
BD Racing Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 selger du listverket på bilen? Nei, de er gull vært
BD Racing Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 er baklyktene solgt? De skal ikke selges
OLEZZ Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Da er front og bak fanger pluss side skjørt solgt Noen som har lyst på de andre delene ? Panseret er 100 % strøkent og ser nesten nytt ut Skulle være rustfrie de dørene jeg var å så på også, men jeg vet nå ikke helt jeg.
E28_B7_Alpina Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Er bakfanger,panser og sideskjermer solgt ?
BD Racing Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 Da er front og bak fanger pluss side skjørt solgt Noen som har lyst på de andre delene ? Panseret er 100 % strøkent og ser nesten nytt ut Skulle være rustfrie de dørene jeg var å så på også, men jeg vet nå ikke helt jeg. Tøffen, De var litte granne overflate rust under den ene døra, hvis du har skrudd og pusset litt bil så burde du vite at det bare kan pusses bort med sandpapir når de uansett skulle lakkes. Hvis du tror du skal finne 2 komplette dører uten rust til 1000,- per dør, så tror du sikkert på julenissen også !!
BD Racing Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 Er bakfanger,panser og sideskjermer solgt ? Har fortsatt panser og framskjermene Kom med bud på PM !
BD Racing Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 Har fortsatt masse deler liggende Kom med bud på PM !
OLEZZ Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Da er front og bak fanger pluss side skjørt solgt Noen som har lyst på de andre delene ? Panseret er 100 % strøkent og ser nesten nytt ut Skulle være rustfrie de dørene jeg var å så på også, men jeg vet nå ikke helt jeg. Tøffen, De var litte granne overflate rust under den ene døra, hvis du har skrudd og pusset litt bil så burde du vite at det bare kan pusses bort med sandpapir når de uansett skulle lakkes. Hvis du tror du skal finne 2 komplette dører uten rust til 1000,- per dør, så tror du sikkert på julenissen også !! Har ingenting med tøffen å gjøre. Poenget er at når du sier at det er 100% rustfritt, så skal det ikke være overflaterust, og ikke minst klippt ledningsnett. Når jeg da har brukt tid og penger på å reiser et godt stykke, så blir man oppgitt. Til opplysning så har jeg skaffa to komplette dører for 2000kr. Helt rustfrie. Useriøs selger.
slideways Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Hvilken årsmodell er bilen? 3,0 eller 3,2? Har du for og bakstilling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå