Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Helt verst. Felgene kommer til å bli meget flotte på bilen, gleder meg til å se på bilder :)

hva heter fargen på bilen?

Den er Le Mans blå, samme som min. :wink:

Skrevet
uuuuuuuhuhu... =P~

Jeg er lovlig sjalu! :evil:

ang. senterets farge, er det ikke mulig å få en liten rabatt siden du må lakkere de på nytt?

De sa til meg at de skulle prøve få dem gunmetall, men om ikke de gikk kunne jeg få sølv. Da sa jeg ok.. Så får heller lakke dem selv evnt. :wink:

Skrevet
Helt verst. Felgene kommer til å bli meget flotte på bilen, gleder meg til å se på bilder :)

hva heter fargen på bilen?

Fargen heter LeMans blå ja :wink:

Skrevet

Fikk prøvt på den ene bakfelgen igår uten dekk, det ser ikke så veldig lovende ut. Stakk laaangt utforbi skjermen :? Har fått dekk på dem nå, skal prøve dem på ikveld.

Ble bra strekk på dekka, men hjelper jo lite det om felgen tar borti skjermen :lol:

Manglet også senterkopper i forsendelsen, disse måtte de ettersende. Håper jeg slipper vente 4 mnd på dem da :roll:

jcz4t9a79essxyra1c8s.jpg

0iu8l391jsryifbvrwsv.jpg

n8ddomtpytqsx410gon0.jpg

bdqqr6jzk9ts7aeit9m9.jpg

Håper det blir mer av disse på hylla med nye felger 8) hehe..

i6qywqajqlj9slkp51pb.jpg

Beklager drit dårlige bilder, HTC tlf kamera er noe crap!

Skrevet

langt utenfor hjulbue? var det ikke ET10 og 10,5" bredde på disse da? altså høyere ET enn Schmidt hjula (inkl 10mm spacer)?

er det mindre plass i hjulbuen på E39 da?

Skrevet

Regnestykket mitt var utfra Schmidt felgene som også var 10,5" breie me ET 18 pluss 1 cm spacer. Dvs ET 08, noe som gikk fint på den.

Men det gikk ikke helt som beregnet :?

Skulle tro E39 har større hjulhus en E34.

Felgkanten stikker utforbi skjermen, mens dekket går innenfor pga

mye dekkstrekk.

Nå er det bare og valse MAX!! Men sliter litt med å finne noen på vestlandet som er dyktige til å valse så mye (2-3 cm). Forslag tas imot med takk, ellers må jeg kjøre opp til automote :lol:

zxq68wmhn0g04yd8495m.jpg

6osw6a8cemgwajo2nvjn.jpg

Skrevet

må du legge ut 2-3cm? såpass ja...:S hehe, men er jo bare å kjøre på!

bra du ikke fikser felger som passer bilen, men fikser bilen så de passer felgene ;)

Skrevet

Stakk jo ikke så langt ut ?

Valse max må ikke du finne på, ser så unaturlig ut å ha hjulbuen rett ut i stedet for den knekken som er originalt.

Men å valse inn inner kanten + litt av hjubuen skal jo gå uten at det blir noe subbing og sånn.

Valsa hjulbuene mine og fikk sjukt mye plass uten å valse "MAX".

Skrevet

merkelige greier. :-k trodde det var bedre plass på E39.

men om det skulle vise seg å ikke gå, kan jeg jo være en grei kar og tilby deg et bytte mot min schmidt med litt høyere ET. 8)

dog en liten tomme for små i diameter og litt lite hull i senter, men det går vel greit? ;)

Skrevet

Hmm, snodig at det ikke skulle gå.

Har 9,5" breie på min med ET15, pluss 15mm spacer. Altså ET0.

Har måtta halvert bredden på falsen som går inn i buen, men det går uten valsing.

Etter mine beregninger skal dine stikke 2,5mm lengre ut enn mine, men det burde jo gå.. :?

Camber hjelper ikke å forandre på E39, for en legger ikke inn camberen oppe, men hjulet kommer lengre ut nede i steden, så blir helst verre klaring av dette.. Dette testa jeg på min før jeg skar vekk falsen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...